ERC прокидається…

Парадоксально, але з цим фактом поки що складно сперечатися – після торішньої спортивної та економічної кризи, викликаного пандемією коронавірусу, стрімко зріс інтерес ралійних команд і екіпажів до чемпіонату Європи! Принаймні, за березень і початок квітня вже накопичилося чимало повідомлень про амбітні плани багатьох екіпажів, які пов’язані саме з ERC… З того, що встигло прилетіти за останні дні, особливу увагу привернули дві чергові новини. По-перше, Йоанн Бонато (триразовий асфальтовий чемпіон Франції) планує реалізувати відразу дві великі програми – провести повний сезон як в домашньому чемпіонаті, так і в ERC. Нагадаємо, що минулого року він встиг тричі стартувати на етапах ERC і завоював два подіуми в абсолюті – на його рахунку другі місця на Rally Fafe Montelongo та Rally Islas Canarias… По-друге, чинний чемпіон Європи Олексій Лукьянюк нарешті підтвердив, що цього року має намір боротися за свій третій титул – при цьому місце штурмана протягом усього сезону знов займатиме його багаторічний напарник Олексій Арнаутов.

Останнім часом найбільше інтригує особлива активність в ERC-2021 представників Італії та Іспанії. На цей момент вже мінімум три італійських екіпажі отримають чималу програму стартів у чемпіонаті Європи. До Альберто Баттістоллі (отримує повний сезон за підтримки національної федерації) та Сімоне Кампеделлі (мінімум чотири старти у складі фірмової команди MRF Tyres) долучиться також Умберто Скандола (повний сезон в ERC у складі фірмової Hyundai Rally Team Italia). Іспанці взагалі генерують справжній потік новин, за підсумками якого ми можемо отримати наступну картину – вже зараз є шість екіпажів, які планують виступи в ERC… Ефрен Льярена, Ніл Соланс і маловідомий Луїс Віларіньо (всі троє на Skoda Fabia Rally2 evo) мають намір провести повний сезон в ERC, мінімум три старти є в програмі Івана Ареса з Hyundai Motor España. Плюс ще Suzuki Motor Ibérica виставить в ERC-2 відразу два екіпажі на техніці класу R4 (Rally2 Kit). І не виключений варіант з участю Хосе Марії Лопеса – якщо у нього не складеться з програмою стартів у WRC-3.

Поки відкритим залишається питання з кількістю учасників в оновленому ERC Junior – у цій категорії досі можна побачити тільки естонця Кена Торна зі програмою з восьми стартів на новому Ford Fiesta Rally3 (це не рахуючи поляка Ігора Відлака, який на аналогічному автомобілі Rally3 планує провести сезон в абсолюті). Є також помітна активність в Чехії, яка може виставити мінімум двох юніорів – Еріка Цайса на Ford Fiesta Rally2 і Даніеля Полашека на Ford Fiesta Rally4… Схоже, в цьому році можемо отримати непоганий і різноманітний перелік учасників ERC – на чолі з головними фаворитами абсолютного заліку, Андреасом Міккельсеном й Олексієм Лукьянюком. А якщо трохи відволіктися від чемпіонату Європи, то можна помітити дивовижну активність в угорській першості. Зовсім недавно з’явилося повідомлення про те, що Мадс Остберг отримав місце в складі Citroen Rally Team Hungary та проведе повний сезон в Угорщині. А зараз вже новий сюрприз – одним з головних суперників норвежця в угорському чемпіонаті може стати чех Ян Копецкі, який цього року отримає подвійну програму стартів, у Чехії з Agrotec Škoda Rally Team і в Угорщині з Topp-Cars Rally Team!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, alexeylukyanuk.com, Topp-Cars Rally Team

08-04-2021 26686
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца