«Дакар» -2018, авто, день 6: ювілей «Матадора»

На відміну від мотоциклістів і квадроциклістов, учасникам на автомобілях і вантажівках все ж довелося повністю подолати всі 313 кілометрів вчорашньої спецділянки, а також «злітати» на позначку в 4700 метрів над рівнем моря – дійсно, якесь захмарна подорож вийшла… Не дивно, що всі не в перший раз за останні п’ять років зацікавилися питанням – як цього разу перебігатиме давнє «висотне» протистояння бензинових і турбодизельних двигунів? Адже останнім часом тойотовці постійно скаржилися, що на такій висоті їх великі п’ятилітрові «атмосферники» постійно задихаються від нестачі повітря і безнадійно поступаються трилітровим турбодизелям на Peugeot і Mini… Цікаво, зараз хоч щось змінилося в цій картині?

Вчорашній гірський етап лише змусив знизати плечима – взагалі нічого не змінилося, навіть незважаючи на додаткові «пільги» для Toyota (в першу чергу, більший рестриктор для двигуна і зниження допустимої ваги – це при тому, що автомобілям Peugeot, навпаки, для «вирівнювання шансів» навіть додали ваги!). Як завжди, попереду повним ходом мчали Peugeot 3008 DKR Maxi – Карлос Сайнс з Стефаном Петеранселем зробили переможний дубль на етапі, за ними десь через п’ять хвилин примчали два Toyota Hilux 2018 (Нассера Аль-Аттії і Гініеля де Вільєрса). Які ж підсумки дня? Петерансель продовжує лідирувати з комфортною перевагою в 27 хвилин, а Сайнс відзначив ювілей – «Матадор» здобув вже 30 перемог на етапах і за цим показником посідає третє місце в заліку автомобілів за всю історію марафону. Попереду тільки дві легенди «Дакарів» – фін Арі Ватанен (50 виграних етапів) і француз Стефан Петерансель (39).

У категорії малих баггі SSV/UTV мала місце досить цікава подія – вперше в нинішній гонці екіпаж виграв етап з мінімальним відривом, тобто випередив суперника лише на пару хвилин, а не на півгодини-годину, як було раніше. Француз Патріс Гарруст до самого фінішу вперто «буцався» з бразильцем Рейналду Варелою і випередив його лише на дві з половиною хвилини. Але Варела навряд чи був сильно засмучений цією невеликою поразкою на етапі – набагато важливіше, що він досі лишається лідером загального заліку і вже на півгодини відірвався від перуанця Хуана-Карлоса Урібе. А там вже якось буде – після дня відпочинку в Ла-Пасі на території Болівії пройдуть ще пара-трійка непростих етапів, навіть трохи піску знайдеться.

Автомобілі, день 6 (Арекіпа – Ла-Пас, СД 313 км)
1. Сайнс/Крус (E, Peugeot 3008 DKR Maxi) 2:53.30
2. Петерансель/Коттре (F, Peugeot 3008 DKR Maxi) +4.06
3. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux 2018) +5.05
4. Де Вільєрс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux 2018) +5.31
5. Депре/Кастера (F, Peugeot 3008 DKR Maxi) +8.49
6. Хірвонен/Шульц (FIN/D, Mini JCW Buggy) +8.56
7. Тен Брінке/Перен (NL/F, Toyota Hilux 2018) +9.31
8. Альварес/Хауї (RA/ZA, Toyota Hilux Overdrive) +12.26
9. Прокоп/Томанек (CZ, Ford F-150 Evo) +12.31
10. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +12.39

Автомобілі, становище після шести етапів
1. Петерансель/Коттре (F, Peugeot 3008 DKR Maxi) 16:25.02
2. Сайнс/Крус (E, Peugeot 3008 DKR Maxi) +27.10
3. Тен Брінке/Перен (NL/F, Toyota Hilux 2018) +1:20.41
4. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux 2018) +1:24.20
5. Де Вільерс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux 2018) +1:35.59
6. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +2:25.16
7. Прокоп/Томанек (CZ, Ford F-150 Evo) +2:25.52
8. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR Maxi) +2:29.06
9. Амос/Делоне (I/F, Buggy SMG) +2:30.58
10. Сірежоль/Беген (F, Buggy Cummins LCR30) +3:25.35

SSV/UTV, день 6 (Арекіпа – Ла-Пас, СД 313 км)
1. Гарруст/Грінер (F/CH, Polaris RZR 1000 XP) 3:44.18
2. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3 Turbo) +2.29
3. Урібе Х.-К./Урібе Х. (PE, Can-Am Maverick X3 Turbo) +31.28

SSV/UTV становище після шести етапів
1. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3 Turbo) 25:43.42
3. Урібе Х.-К./Урібе Х. (PE, Can-Am Maverick X3 Turbo) +32.07
3. Гарруст/Грінер (F/CH, Polaris RZR 1000 XP) +1:24.13

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Peugeot Sport

12-01-2018 20737
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца