Тянак і M-Sport. Спіраль історії.

Події 2017-2018 років продемонстрували, що значення пілота в команді не просто велике, а величезне. До приходу в M-Sport Себастьяна Ож’є команда стабільно займала четверте місце в заліку виробників, але з появою француза ситуація докорінно змінилася. Що ж ми бачимо в сезоні 2019? Ту саму картину, що була і раніше – періодичні успіхи, але те саме останнє місце серед «великої четвірки». Як тут не згадати, що з появою Ож’є Малкольму Уілсону довелося розпрощатися з Оттом Тянак… Саме в М-Sport Отт виріс і відбувся, як пілот. І саме Отт зараз є головною ударною силою переможця в заліку виробників 2018.

Керуючий директор M-Sport Малкольм Уілсон в інтерв’ю motorsport.com заявив, що хоче підписати контракт з Оттом Тянаком на сезон 2020 року. Саме з естонцем Уілсон пов’язує можливість відновлення своєї команди в статусі одного з лідерів.

Малкольм Уілсон: «Отт – моя мета на наступний рік. Я хочу його повернути. У нас було дуже попереднє обговорення, але до серйозних переговорів ми ще не приступили, і поки я просто не можу цього зробити. Я знаю, чого хоче Отт, і ми знаємо, про яку суму йдеться. І це моя мета. З гонщиків, які будуть вільні в наступному сезоні, Отт, напевно, єдиний, кого я хотів би отримати. Вийде у мене це чи ні, я не знаю, але це саме те, до чого я прагну і до чого докладаю зусиль».

Після того, як Ож’є пішов до Citroen, лідером M-Sport став Елфін Еванс, який посідає п’яте місце в заліку пілотів, маючи в активі два подіуми. І Малкольм запевняє, що команда не припиняє розвиватися і залишатися конкурентоспроможною.

Малкольм Уілсон: «Будь-хто може бачити, що наш автомобіль дійсно конкурентоспроможний, і ми, звичайно, розраховуємо, що ситуація в довгостроковій перспективі збережеться. Ми хотіли б домовитися з Тянаком більше, ніж на один сезон. Замислюючись про новий технічність регламенті, ми розуміємо, що ідеальним сценарієм було б залучення когось, на кшталт Отта, до роботи над новим автомобілем, який має з’явитися в 2022 році. Повноцінна участь першого пілота команди в тестуванні і розробці нового автомобіля – це саме та ситуація, в якій ви хочете опинитися».

Що стосується Тянака, то перед стартом в Аргентині він сказав, що хотів би почати обговорення нового контракту з Toyota, згадавши при цьому, що відкритий для пропозицій з боку інших команд.

Отт Тянак: «Я дивлюся навколо і шукаю найкращу можливість для продовження своєї кар’єри. Не знаю, як довго я буду продовжувати ганятися, але якщо вже ганятися, то хотілося б робити це в найкращих умовах. Ми починаємо працювати над контрактом просто зараз, оскільки немає сенсу затягувати це до кінця сезону».

02-05-2019 6186
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца