Третій гравець у класі Rally4

Ралійний монопривід поступово переходить на стандарти нової категорії Rally4 – першими встигли в M-Sport, де здійснили глибоку модернізацію базового Ford Fiesta RT19 та отримали новий Ford Fiesta Rally4. Відразу після цього наспів Peugeot Sport, який повністю оновив свою концепцію – замість попереднього Peugeot 208 R2 з 1,6-літровим атмосферним двигуном з’явився абсолютно новий Peugeot 208 Rally4, вже зі 1,2-літровим турбомотором. Тепер компанію їм склав Opel Motorsport, який недавно закрив проект Opel Adam R2 і вирішив повернути до ралі популярну модель Corsa – кілька днів тому був представлений новий Opel Corsa Rally4. Слід визнати, насправді присутність третього автовиробника в категорії Rally4 багато у чому є формальністю – адже марка Opel вже з 2017 року належить французькому концерну Groupe PSA. Більш того, нинішній новий Opel Corsa F повністю розроблений і створений на одній платформі з Peugeot 208 другого покоління. Тому не доводиться дивуватися максимальній зовнішній подібності Peugeot 208 Rally4 й Opel Corsa Rally4… Згідно з попередніми планами, Corsa Rally4 повинна отримати міжнародну омологацію вже 1 грудня 2020 року.

«Начинка» Peugeot і Opel навряд чи сильно відрізняється – вони обидва обладнані двигунами серії PSA EB2 (три циліндри, робочий об’єм 1199 куб.см, потужність 208 к.с.). У зв’язку з цим виникають два непростих питання… Перше – як Peugeot і Opel планують ділити між собою шматок ралійного ринку Європи в категорії Rally4? Все ж у Groupe PSA, на відміну від Opel і його колишнього власника GM, кілька десятиріч активно формували велике коло клієнтів, які завжди можуть забезпечити попит на будь-яку ралійну техніку Peugeot і Citroen. А німецька марка поки слабо асоціюється з PSA – в першу чергу їй доведеться спиратися на тих, хто в останні роки виступав на Opel Adam R2. Є ще варіант з Великобританією, де нові Corsa Rally4 можуть з’явитися під маркою Vauxhall… Друге питання – чи планують Peugeot Sport і Opel Motorsport спробувати свої сили в новій категорії Rally3 (фактично, це повнопривідна версія на базі класу Rally4)? Принаймні, у M-Sport вже старанно тестують прототип Ford Fiesta Rally3. Свого часу в Opel примірялися до проекту Corsa R5, але далі концепт-кара справа не пішла… В принципі, Rally3 міг би стати непоганою нішею для німецької марки.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Opel Motorsport

25-09-2020 7884
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца