Tour de Corse, СД5: нова катавасія

Ось що по-справжньому радує, так це погода на Корсиці – ясно, сонячно, потепліло майже до 15 градусів. Все ж після того невеликого погодного «апокаліпсису» кілька днів тому (сильний вітер, дощ, в деяких місцях був навіть сніг) багато хто з чималими побоюваннями чекали найбільш невдалого аналога Rallye Automobile de Monte-Carlo – коли на трасі буде жахлива суміш води зі снігом, а всі екіпажі за таких умов будуть мати до використання максимум пару комплектів «мокрої» асфальтової гуми… Але, на щастя, сьогодні обійшлося – йде класичне асфальтове ралі, з усіма його традиційними складнощами і особливостями. І поки що на п’ятничних спецділянках успішно ламаються майже всі попередні прогнози, які в основному зводилися до протистояння «Великої трійки» (Отт Тянак, Себастьян Ож’є, Тьєррі Ньовілль) – максимум, в цю боротьбу могли б спробувати втрутитися ще Кріс Мік на Toyota Yaris WRC і Себастьян Льоб на Hyundai i20 Coupe WRC. Але обидва «джокери» нахапали проблем на самому старті і тепер надолужують свої втрати…

Хоча «стандартний» сценарій все одно потроху тріщить і розповзається по швах – завдяки Елфіну Евансу, який категорично відмовляється визнавати себе аутсайдером і з самого ранку дав запеклий бій фаворитам гонки. І поки що у нього це виходить просто чудово – зараз валлієць виграв вже третій доп з п’яти (і другий поспіль), ще трохи відірвався від Отта Тянака і поступово довів свою перевагу до 4,5 секунд. Начебто зовсім небагато, але в порівнянні з недавніми 0,6-1,3 секунди розривів – це вже дуже навіть серйозний відрив! До завершення п’ятничної частини Tour de Corse залишилася тільки одна спецділянка – чим же завершиться ця несподівана битва Еванса і Тянака? Тим часом за спинами цієї оригінальної пари лідерів відбувалися досить драматичні події… Кріс Мік хапнув нову неприємність і пошкодив задню підвіску (скоріш за все, ольстерець десь «вдало» приклався колесом в бордюр на узбччі), втратив півхвилини – і наразі не відомо, чи зможе проїхати фінальну спецділянку дня і дістатися до сервісу. Потім Ярі-Матті Латвала міняв пробите колесо, відразу програв три хвилини і кулею вилетів з Топ-10. У підсумку, Себастьян Ож’є зараз акуратно перемістився на шосте місце (поки що в 23 секундах від третього ступеня подіуму), а Себастьян Льоб бадьоро вдерся назад в Топ-10!

Становище після СД5
1. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) 59.36,0
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +4,5
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,1
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,6
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +28,1
6. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +34,0
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +39,6
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.25,2
9. Камійї/Бюресі (F, VW Polo GTI R5) +2.20,4
10. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.26,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, ewrc-results.com

29-03-2019 11072
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца