Rallye de Monte-Carlo, WRC-2: провал M-Sport

Далеко не всі в WRC-2 готові були розпочати сезон з Монте-Карло – в цій категорії заявилися лише шість екіпажів (майже в два рази менше, ніж рік тому), причому половина з них представляли заводські команди. І якщо Skoda Motorsport вирішила обмежитися одним екіпажем, чеха Яна Копецкі, то британський M-Sport постарався кинути в бій всі свої сили, виставивши француза Еріка Камійї (для нього запланований ще один повний сезон в WRC-2) і фіна Теему Сунінена. До цього тріо приєдналися три «приватира» – голландець Кевін Аббрінг (який підписався мінімум на два старти в WRC-2, в Монте-Карло і Швеції), бельгієць Гійом де Мевіус і маловідомий італієць Едді Шьєссере, який вперше в своїй кар’єрі стартував в чемпіонаті світу…

Початок гонки був за Камійї – минулорічний віце-чемпіон WRC-2 виграв нічний заїзд на легендарному допі Sisteron і на двадцять секунд випередив Копецкі. Але це був чи не єдиний помітний успіх екіпажу M-Sport – в подальшому умови на трасі диктував чех, який поступово і невблаганно «дотискував» француза, а вже на четвертому допі Ян акуратно вийшов на позицію лідера. Після цього у британської команди якось миттєво почалася смуга неприємностей – спочатку Теему Сунінен вилетів з траси і застряг десь серед дерев на узбіччі, а пізніше щось подібне сталося і з Еріком Камійї… Навіть якщо обидва і продовжать боротьбу в суботу, то вже з солідними штрафами по Rally2 – 35 хвилин для фіна і 21 хвилина для француза. Цікаво, що Копецкі був заявлений у складі Skoda Motorsport II – свого роду «скромний» натяк з Млада-Болеслава, що чеська команда поки не поспішає кидати в бій свої головні сили і на даний момент обмежилася своїм другим складом.

Незважаючи на таку малу кількість учасників в WRC-2, в класі R5 все ж підібралася досить цікава компанія. Звичайно, в центрі уваги негайно опинилися два молодіжних екіпажі Skoda Motorsport, з якими чехи недавно підписали контракти – норвежця Оле Хрістіана Вейбю і фіна Калле Рованпері, яких не стали кидати в бій за вищі місця в WRC-2 з першого ж старту, а дали можливість «потренуватися» поза заліком цього чемпіонату підтримки, не надто обтяжуючи турнірними завданнями. Вейбю отримав в своє розпорядження машину від бельгійської команди Wevers Sport, а Рованпера знову виступив за підтримки майже рідного TGS Worldwide Тоні Гардемайстера. Результати обох юніорів можна визнати непоганими – після п’ятниці вони йдуть в Топ-3 класу R5, їх випереджає лише Ян Копецькі. Але позаду лише половина дистанції – попереду ще 180 км…

Rallye de Monte-Carlo, залік WRC-2 (після СД8)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 2:15.27,2
2. Де Мевіус/Лука (B, Peugeot 208 T16) +8.28,7
3. Аббрінг/Тшун (NL/B, Ford Fiesta R5) +8.59,5
4. Шьєссере/Дзанелла (I, Citroen DS3 R5) +12.35,8
5. Камійї/Вейа (F, Ford Fiesta R5) +20.48,0
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta R5) +35.14,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Twitter (Nicola Baccoli), Jaanus Ree Photography (Red Bull Content Pool)

26-01-2018 20585
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца