Rally Sweden, СД13: прокляття «чортової дюжини»

Можна скільки завгодно говорити про те, що не буває якихось «щасливих» або «нещасливих» чисел, але все одно мало хто не насторожиться при появі числа 13… Традиції традиціями, але в автоспорті все одно не так вже й не багато бажаючих взяти собі в якості стартового номера «чортову дюжину», а в абсолютній більшості гоночних серій (в тому числі і в WRC) стартовий номер 13 взагалі не передбачений. Навіть найвпертіший скептик і насмішник над забобонами все одно буде підсвідомо чекати якихось несподіванок від цих цифр – наприклад, на тринадцятій спецділянці. Якщо все обійшлося, можна сказати – мовляв, це ж всього лише кумедне марновірство. Якщо ж посипалися неприємності, ще й у великій кількості, негайно вискакує думка «А чого ви хотіли? Це ж чортова дюжина!» І не треба шукати логіку у всьому цьому хаосі думок.

Особливо сильно підігрівав зацікавлення глядачів той факт, що СД Hagfors (23,40 км) був найдовшим у сьогоднішній програмі – на такій дистанції траса здатна підкинути кому завгодно чимало усіляких сюрпризів і неприємностей. І подальші новини негайно підтвердили мінімум дві тези. По-перше, на довгому допі може статися багато чого. По-друге, «чортова дюжина» часом дійсно здатна як слід «наламати дров» під час гонки. Правда, перше повідомлення з траси на великий сюрприз не тягнуло – десь розвернуло Елфіна Еванса (Ford Fiesta WRC)… Таке може статися з ким завгодно. Але те, що відбувалося далі, відразу змусило згадати про порядковий номер цієї спецділянки. Кріс Мік добре приклався до сніжного бар’єра, пошкодив свою машину і втратив майже шість хвилин. Попутно ольстерец встиг зіпсувати гонку Отту Тянаку – естонець наздогнав Кріса, при обгоні отримав від нього ненавмисного «копняка», вилетів в замет і втратив майже дві хвилини!

Після такого багато хто з чималими побоюваннями став чекати появи лідерів гонки – раптом гонка від душі «докладе» комусь з Топ-5? І похмурі передчуття не надто обдурили – дуже швидко прилетіло повідомлення, що Крейг Брін зачепив замет, Citroen C3 WRC отримав пошкодження кузова в районі лівого заднього колеса… Така новина напевно змусила підскочити всіх уболівальників «Подвійного шеврона» – невже Крейг повторить долю свого одноклубника Міка? На щастя, обійшлося – Брін навіть показав третій час на допі (програв тільки Ньовіллю з Міккельсеном) і зберіг друге місце в гонці. А ось для Кріса Міка гонка на цьому завершилася – ольстерець на дорожній секції змушений був припинити свій подальший виступ… Отже, Себастьян Ож’є все ж дочекався неприємностей у суперників і нарешті зміг піднятися аж до десятого місця в гонці.

Становище після СД13
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:10.47,4
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +14,0
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,8
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,3
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +48,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +55,7
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.45,8
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.00,8
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3.24,6
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +4.01,8
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +4.24,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Hyundai Motorsport

17-02-2018 14342
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца