Rally Sweden, J-WRC: старт нової техніки

Коли в тій чи іншій категорії відбувається насправді масове оновлення технічного парку, негайно виникає гостре зацікавлення – як проявлять себе нові машини? А вже коли інженери M-Sport примудряються майже на 20% підняти потужність Ford Fiesta R2T, цей факт завжди заслуговує на увагу. Тим більше, попередня версія Fiesta R2T і так вражала уяву своїми технічними характеристиками – трициліндровий турбодвигун об’ємом 1,0 літра видавав 170-180 к.с. і 250 Нм… Але в новому Ford Fiesta Mk8 R2T конструктори підкорили чергову вершину – з однолітрового двигуна спромоглися витиснути вже 200 к.с. і 290 Нм! Як вже було сказано раніше, за рівнем форсування цей автомобіль класу R2 вже перевершив повнопривідну техніку категорії R5! Але при погляді на такі космічні характеристики дуже швидко виникає питання – а наскільки надійною виявиться машина? Пригадується, свого часу у Proton Satria Neo S2000 була вказана паспортна потужність близько 300 к.с., тобто на рівні тодішніх WRC, але ось з надійністю у нього була насправді катастрофічна ситуація…

Шведський етап якихось явних проблем з надійністю Ford Fiesta Mk8 R2T не виявив – був тільки один сход через технічні негаразди (у латвійця Мартіньш Сескса, минулорічного чемпіона ERC Junior U27). Плюс були ще три випадки вильоту з траси – у шведа Денніса Родстрьома (віце-чемпіон J-WRC 2018 року), німця Юліуса Таннерта і румуна Рауля Бадю. Цікаво, що майже вся гонка проходила під знаком повної переваги Родстрьома, який виграв майже дві третини спецділянок, але все перекреслив виліт в рів на СД13 – швед отримав через це чотири пропущених допи і 28 хвилин «баласту» по Rally2… У підсумку, перемогу серед юніорів святкував інший представник Швеції – дебютант Junior WRC Том Крістенссон, екс-заводський пілот Opel Motorsport і минулорічний віце-чемпіон ERC Junior U27. Якщо ж бути точним, то весь подіум в J-WRC в Швеції зайняли дебютанти цієї категорії – компанію Тому Крістенссону склали також естонець Роланд Поом і іспанець Хан Соланс (молодший брат Ніла, чемпіона J-WRC 2017 року). Родстрьом ж примудрився за рахунок виграних допів набрати 12 бонусних очок, завдяки чому за підсумками етапу зміг поділити третє місце з Солансом…

Rally Sweden (залік Junior WRC)
1. Крістенссон/Аппельског (S, Ford Fiesta Mk8 R2T) 3:14.48,9
2. Поом/Ярвеойа К. (EE, Ford Fiesta Mk8 R2T) +1.31,2
3. Соланс Х./Баррейро (E, Ford Fiesta Mk8 R2T) +4.09,2
4. Уільямс/Холл (GB, Ford Fiesta Mk8 R2T) +6.53,4
5. Джонстон/Кіхурани (USA, Ford Fiesta Mk8 R2T) +11.43,1
6. Сескс/Цауне (LV, Ford Fiesta Mk8 R2T) +13.20,9

Залік Junior WRC (після першого етапу)
1. Крістенссон (S) – 26
2. Поом (EE) – 18
3. Соланс Х. (E) – 16
4. Родстрьом (S) – 16
5. Уільямс (GB) – 12
6. Сескс (LV) – 11

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Junior WRC, Stefan Pettersson

20-02-2019 23064
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца