Rally Portugal, СД10. Загроза для лідера

На найдовшому допі гонки, 37-кілометровому Amarante, найкращий час показав Латвала. Ця перемога на спецділянці стала другою поспіль. Більш того, на всіх трьох сьогоднішніх спецділянках фін був швидшим за Отта Тянака і скоротив своє ранкове відставання більш ніж удвічі – з 11,3 секунди до 5,1 секунди. Два кращих часи і одне друге місце роблять Ярі-Матті однозначним лідером першого кола суботи. Якщо тенденція збережеться і протягом другого кола, то цікаво буде дізнатися, яке рішення прийме Томмі Мякинен, який до цього не втручався в боротьбу своїх екіпажів.

Що до командної тактики, то тепер і Себастьян Льоб, запізнившись на КВ, виявився за спиною Ожьє, як раніше це зробив Сордо. Льоб ще на початку сезону заявляв, що готовий працювати на успіх Ньовілля, то ж нічого дивного в цьому немає. Навпаки – дивно, чому таке рішення не було реалізовано раніше. Тим більше, що подібні ігри зі стартовим порядком виглядають безневинними пустощами у порівнянні з тим, як в минулому сезоні пілоти M-Sport жертвували непоганими заліковими позиціями заради того, щоб пропустити вперед Себастьяна Ож’є.

Другим на допі став Тьєррі Ньовілль, який відіграв 2,1 секунди в Ож’є та повернув собі четверте місце в абсолюті. До речі, бельгієць був єдиним з групи лідерів, хто, виїжджаючи з сервісу, взяв на борт дві запаски, і ще вранці він відзначав, що це впливає на поведінку автомобіля. Таке рішення напевно було продиктовано присутністю в графіку дня саме цієї спецділянки, але на щастя, обійшлося без пробитих коліс. Кращою характеристикою допа може стати вислів Лаппі, який пожартував, що тепер можна вирушати на Дакар.
Підводячи підсумки першого кола суботи, скажемо, що найнапруженіша боротьба,

безсумнівно, йде в парі Ньовілль-Ож’є – щільність їх результатів просто фантастична. Ну а Toyota, схоже, може завдати страшного удару по Hyundai Motorsport, і тут все залежатиме виключно від стабільності екіпажів біло-червоних.

Турнірне становище після СД10
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 55.34,5
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,1
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +18,4
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,7
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +25,6
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.37,5
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.46,6
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +2.22,9
9. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +5.24,1
10. Рованпера/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +6.09,4

01-06-2019 5038
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца