Rally Italia Sardegna, СД18: затишшя

Бажачих ризикнути своїм позиціями в Топ-10 на такій короткій дистанції (тільки 41,9 км допів) було зовсім небагато… І на цьому тлі найбільше інтригувала дивна поведінка Себастьяна Ожьє, який вже два дні поспіль з ранку старанно запізнювався на спецділянки, аби не стартувати на трасі найпершим. І якщо вчора француз ще якось пояснював такі «маневри» бажанням допомогти Теему Сунінену і Даніелю Сордо в їх боротьбі з Оттом Тянак (чим менше очок здобуде естонець, тим краще для Себастьяна), то сьогоднішні сім хвилин запізнення і перехід на четверту стартову позицію не надто піддавалися поясненню… Шини він збирався поберегти перед Power Stage, чи що? Все одно після регрупінгу всі заводські екіпажі на WRC збудують згідно їх розташуванню в загальному заліку гонки – тобто Себастьян Ожьє в будь-якому випадку стартує найпершим з усіх на WRC.

Передостанній доп італійського ралі нічим новим не здивував – Себастьян Ож’є з Ярі-Матті Латвалу з самого ранку буквально «нога за ногу» пленталися по трасі, методично програючи суперникам чотири-п’ять секунд на кілометрі. У обох був один і той же аргумент – мовляв, умови на трасі чудові, але ж треба поберегти шини перед Power Stage, тому ніхто і нікуди поспішати не збирається. Втім, таку неквапливість продемонстрували зараз майже всі заводські екіпажі… Тільки Андреас Міккельсен з Елфіном Евансом все одно затято боролися за четверту позицію – перед фінальною спецділянкою норвежець відстає від валлійця лише на 5,9 с. Попереду залишився лише Power Stage з його 6,89 км – не надто багато місця для атаки, щоб відіграти шість секунд фори. І, звичайно, залишається відкритим питання – чи пропустить Міккельсен на шосте місце Ньовілля?

Становище після СД18
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:26.50,5
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,7
3. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +49,0
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.09,4
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,3
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.45,3
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +3.35,2
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.11,3
9. Рованперя/Халтунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +8.41,0
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +9.02,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Hyundai

16-06-2019 10461
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца