Rally Finland, СД6: вечір Бріна

Вечірня секція в п’ятницю виявилася помітно довшою, оскільки короткий пролог Harju (всього лише 2,31 км) був замінений на повноцінну спецділянку Oittila довжиною 19,75 км – тобто на другій петлі учасників чекали вже 53,43 км бойової дистанції. Після денного успішного штурму Hyundai Motorsport, коли естонець Отт Тянак з ірландцем Крейгом Бріном виграли по допу і захопили два перших місця в загальному заліку, багатьох цікавило питання – яким буде перебіг подій ввечері? Команда з Альценау успішно продовжить свій наступ чи тойотівці зуміють якось відбити цей удар і спробують нав’язати своїм головним суперникам щільну боротьбу? Начебто події продовжували розвиватися за першим варіантом – Тянак і Брін знову виграли по спецділянці, що дозволило їм утриматися на двох перших позиціях (відставання ірландця від естонця трохи скоротилося, з 1,7 до 1,5 секунди). Але якоїсь помітної переваги досягти не вдалося – відразу три екіпажі на Toyota Yaris WRC (заводські Елфін Еванс і Калле Рованпера плюс умовний «приватник» Есапекка Лаппі) трималися на відстані від 8 до 11 секунд. Це зовсім небагато після проїзду дистанції близько семи десятків кілометрів…

Фінальний доп дня нагадав усім, що зараз фінський раунд відбувається аж ніяк не в середині літа з довгим світловим днем, а в перших числах жовтня – спецділянка Oittila стартувала о 19 годині вечора, вже після заходу сонця. І миттєво з’ясувалося, що як мінімум пара екіпажів не надто впевнено почувається в сутінках – мова в першу чергу про Отта Тянака та Тьєррі Ньовілля, які відразу втратили близько десяти секунд… Після цього естонець відкотився на другу позицію – лідером Secto Rally Finland за підсумками п’ятниці став Крейг Брін, з невеликою перевагою у 2,8 секунди. Виграв же сутінковий доп Елфін Еванс, завдяки чому відразу пробився в Топ-3… У підсумку боротьба в суботу має розпочатися практично заново – п’ятірка лідерів (тобто Брін, Тянак, Еванс, Лаппі, Рованперя) «втиснулася» лише в 7,9 секунди ! Тепер можна робити ставки – хто завтра перехопить ініціативу? А ось для Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля сьогоднішній день успішним не назвеш – все ж півхвилини відставання стали занадто великим подарунком для суперників… Цікаво, що в молодших заліках теж багато що вирішилося вже після заходу сонця… У WRC-2 Теему Сунінен відібрав у Мадса Остберга позицію лідера і трохи відірвався від норвежця, а в WRC-3 жорстоко постраждав Егон Каур – естонець успішно атакував, вийшов на друге місце, але на фініші дня вилетів зі траси та застряг на узбіччі.

Становище після СД6
1. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) 43.51,3
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,8
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +6,1
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,7
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +7,9
6. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,3
7. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +33,6
8. Кацута/Джонстон (J/IRL, Toyota Yaris WRC) +46,9
9. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1.20,6
10. Фурмо/Коріа (F, Ford Fiesta WRC) +1.48,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

01-10-2021 15563
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца