Rally Estonia, СД18: шахова партія

Організаторам естонського раунду WRC вдалося підібрати оптимальний маршрут змагання, який дозволив збалансувати характеристики траси – більшість спецділянок були досить швидкими (середня швидкість десь в районі 110-125 км/год), але без фанатизму, тобто без запаморочливих цифр на кшталт середньої швидкості 135-140 км/год. Однак не обійшлося без невеликої ложки дьогтю – на суботній секції (чотири допи загальною довжиною 65,27 км) під час повторного проїзду з’явилися досить глибокі колії. У другій половині дня чимало пілотів скаржилися, що їх часом різко зносить з оптимальної траєкторії плюс посилився знос шин… Напевно, чи не найпомітнішою подією ранку суботи стали оригінальні маневри Отта Тянака – естонець після першого ж допа (стартував на ньому другим) вирішив змінити своє місце в черзі, старанно запізнився на 13 хвилин та «відсунувся» на чотири стартові позиції назад (як раз вистачило, щоб пропустити вперед Елфіна Еванса та Себастьяна Ож’є). Результат не змусив себе чекати – Отт Тянак сьогодні виграв шість спецділянок поспіль!

Втім, подвиги естонця нічого не змінили в загальному заліку ралі – все одно з чималим «баластом» 60 хвилин за SupeRally важко розраховувати на помітний успіх, хіба що тільки на якомусь забійному змаганні на кшталт недавнього Safari Rally Kenya. Якихось серйозних перестановок у вищій лізі сьогодні не відбулося – перші сім позицій в абсолюті залишилися незмінними… Досить швидко «випарувалася» інтрига в боротьбі за лідерство, бо Калле Рованперя майже відразу пішов у відрив від Крейга Бріна та методично збільшив свою перевагу з жалюгідних восьми секунд до трьох чвертей хвилини. Тепер у фіна головний клопіт – без пригод подолати фінальну частину ралі (шість СД і 52,10 км) і нарешті взяти переконливий реванш за свою недавню провальну серію. Набагато більш напруженим було протистояння Тьєррі Ньовілля і Себастьяна Ож’є – француз старанно «тиснув» на опонента, в якийсь момент навіть скоротив своє відставання від нього до 4,5 секунди. Але в другій половині дня бельгієць швидко перехопив ініціативу і поступово довів свою перевагу до двох десятків секунд… Цікаво, чи не спробують в Hyundai Motorsport завтра поміняти місцями на подіумі Бріна і Ньовілля?

На відміну від вищого дивізіону, в «молодших» категоріях подій дійсно вистачало. У WRC-2 стало однією помітною втратою більше (після вчорашніх сходів Олівера Сольберга і Ярі Хуттунен) – на СД13 Микола Грязін поклав на дах свій VW Polo GTI R5 і на кілька хвилин заблокував трасу (практично один в один повторилася його історія на квітневому етапі в Хорватії)… У цій категорії поки все складається на користь Андреаса Міккельсена, який продовжує лідирувати з відривом майже півхвилини – йому «допомогли» схід Грязіна та вже другий за рахунком прокол у Мадса Остберга. Найпомітніші втрати спостерігалися в заліку WRC-3, де вибули відразу два претенденти на подіум – фін Еміль Ліндхольм (аварія, відірвав заднє колесо) і естонець Егон Каур (прокол і пошкодження підвіски). Тут Олексій Лукьянюк продовжує збільшувати свою перевагу та вже на дві з половиною хвилини відірвався від Каєтана Каєтановіча! Більш того, Лукас також продовжує лідирувати серед усіх екіпажів R5/Rally2 і на цілу хвилину випереджає Андреаса Міккельсена.

Становище після СД18
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 2:17.46,8
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,7
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.20,9
4. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.38,8
5. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +2.02,2
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +6.14,3
7. Лубе/От-Лабурдетт (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +7.32,5
8. Лукьянюк/Федоров (RUS, Skoda Fabia Rally2 evo) +8.15,9
9. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +9.15,1
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +9.41,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai, Skoda

17-07-2021 18307
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца