Програма Паддона

Новозеландцеві після того, як він позбувся місця в складі Hyundai Motorsport, доводиться активно працювати над різними варіантами продовження своєї автоспортивної кар’єри. У підсумку, зараз з’явилася свого роду комбінована програма на сезон 2019 року (досить насичена, зважаючи на обставини), яка передбачає виступи в ралі і ралі-кросі – причому в більшості випадків Хейден Паддон досі буде представляти марку Hyundai. Отже, його ралійна програма передбачає три старти в чемпіонаті Нової Зеландії (Rally Otago, Rally Whangarei, Rally Timar) за кермом прототипа Hyundai i20 AP4, кілька виступів в місцевих ралі-спринтах (в тому числі і на відомому Ashley Forest Rallysprint, де той же Hyundai i20 AP4 буде перебудований на 800-сильний монстр класу AP4++). Не виключений також варіант, що Хейден виступить на одному-двох етапах чемпіонату Австралії – але ці плани поки носять попередній характер (не відомо навіть, на який саме техніці він поїде).

Однак якщо ралійна програма новозеландця носить досить фрагментарний характер (окремі старти в різних серіях та країнах), то в ралі-кросі Паддона чекає повний сезон в абсолютно новій міжнародній серії – GRC Rallycross Europe, яка стартує в цьому році. Хейден ще в січні оголосив, що виступить на всіх шести етапах серії в складі досить відомої MJP Racing Team Austria, яка є ініціатором створення GRC Rallycross Europe – і навіть спеціально розробила універсальне шасі Pantera RX6 для зовсім нового дивізіону Titan. Це шасі можна інтегрувати практично в кузов майже будь-якого автомобіля – наприклад, MJP Racing Team Austria буде таким чином представляти модель Hyundai i30. Передбачається, що техніка дивізіону Titan буде набагато дешевшою за «королівську» категорію SuperCar, але при цьому не надто поступається йому за потужностю – двигун Mustang EcoBoost об’ємом 2,345 л видає потужність близько 535-555 к.с. (проти +600 к.с. у SuperCar). Поки список учасників GRC Rallycross Europe невеликий, але в ньому все ж можна зустріти чимало відомих імен – фін Тоомас Хейккінен (чемпіон GRC Rallycross 2013 року), шведи Тіммі та Кевін Хансени, австрієць Алекс Вурц, француз Стефан Сарразен… Стартує ж GRC Rallycross Europe наприкінці червня – тобто час ще є.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Flickr, GRC Europe

13-03-2019 1740
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца