Пошуки нових шляхів для R-GT

Ще минулого тижня з’явилися повідомлення про те, що вже в 2019 році в рамках чемпіонату Європи буде організована нова монокубкова серія під назвою Abarth Rally Cup – для учасників на автомобілях Abarth 124 Rally R-GT (задній привід, 1,8-літровий турбомотор потужністю 300 к.с.). У наступному році заплановано шість раундів в рамках ERC – чотири на асфальті (Канари, Італія, Чехія, Угорщина) і два на гравії (Латвія, Польща). Фактично, Eurosport Event Ltd. (офіційний промоутер ERC) вирішив в 2019 році поекспериментувати з своєрідним проектом неофіційного чемпіонату Європи в заліку R-GT – нехай навіть у вигляді монокубку марки Fiat-Abarth. А чому б і ні? Тим більш, що до останнього часу в ERC існували окремі заліки для юніорів (Junior ERC U27, Junior ERC U28), моноприводу (ERC-3) та категорії Production (ERC-2). Було б насправді логічним кроком нарешті створити якийсь повноцінний окремий залік для учасників на техніці R-GT.

Якісь серйозні висновки можна буде зробити тільки через рік, коли фінішує ERC-2019 і ми нарешті отримаємо підсумкову картину в усіх без винятку категоріях, включаючи і реформований ERC-2 (який перестав бути суто «серійним», тобто лише для техніки N4). Але сам факт спроби залучити якомога більше учасників на машинах R-GT заслуговує на пильну увагу… По-перше, наявність повноцінного окремого заліку для техніки R-GT вже повинна представляти чималий інтерес для тих екіпажів, які бажають боротися за призові місця за підсумками всього сезону, а не тільки в класі R-GT в окремих гонках. По-друге, Abarth 124 Rally RGT в останні пару років стали основним ралійним автомобілем категорії R-GT, витіснивши більш дорогі і потужні Porsche 911 GT3 – що і підтверджують недавні підсумки FIA RGT Cup 2018 року, в якому аж шість учасників з семи пілотували саме італійську техніку. По-третє, наявність Abarth Rally Cup в календарі чемпіонату Європи може помітно пожвавити ситуацію в ERC-2, де з 2019 року змагатимуться представники трьох різних категорій ралійної техніки (зберігається традиційний клас NR4, до нього додадуться також R-GT і новий міжнародний R4).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото enzari.com, DPPI-ERC

21-12-2018 5695
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца