Peugeot 208 Rally 4: фінальна стадія

Ще в квітні з’явилися перші повідомлення про те, що Peugeot Sport вже розробив та підготував прототип свого нового автомобіля класу R2, який прийде на зміну попередньому Peugeot 208 R2 з атмосферним двигуном 1,6 л (він став лідером у своїй категорії, було вироблено понад чотири з половиною сотні екземплярів). Навесні особливих подробиць про цей автомобіль практично не було, крім двох основних деталей… По-перше, це буде не модернізація колишнього Peugeot 208 R2, а нове покоління ралійного автомобіля, яке було розроблено з нуля. По-друге, французи вирішили наслідувати приклад своїх найголовніших суперників з M-Sport і також запропонували версію з невеликим, 1,2-літровим трициліндровим турбомотором – очевидно, що новий 208 R2T повинен замінити відразу дві моделі концерну PSA, Peugeot 208 R2B з «атмосферником» 1,6 л та Citroen DS3 R3T з 1,6-літровим турбомотором. Адже не секрет, що категорія R3 стрімко здає свої позиції – машини цього класу не набагато перевершують нову техніку R2, але при цьому є дорожчими майже в півтора раза.

Минулого тижня Peugeot Sport нарешті представив фінальну версію свого нового автомобіля, який повинен отримати міжнародну омологацию до кінця першого кварталу 2020 року (треба думати, це станеться якраз до 1 квітня). З огляду на майбутні зміни в системі класів ралійної техніки, індекс R2 вже зник з назви автомобіля – тепер він відомий як Peugeot 208 Rally 4 (саме так з наступного року буде позначатися R2 в новій системі класів). Попри відсутність міжнародної омологації, цей прототип Peugeot 208 Rally 4 вже встигли випробувати на змаганнях національного рівня – якраз кілька днів тому він з’явився на фінальному раунді іспанського асфальтового чемпіонату, з чемпіоном ERC3 Junior Ефреном Льяреною за кермом. Крім того, вже стали відомі перші технічні характеристики нового Peugeot 208 Rally 4 – трициліндровий турбодвигун об’ємом 1,2 л має потужність 208 к.с. (при 5450 об хв) та крутний момент 290 Нм (при 3000 об/хв). Як відомо, у нового Ford Fiesta R2T19 в версії 2019 року приблизно такі ж характеристики (200 к.с. та 290 Нм), але досягаються вони на більш високих обертах – відповідно на 6300 об/хв та 3500 об/хв. Чекаємо тепер на їх очну зустріч весною…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Peugeot Sport

25-11-2019 5066
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца