Новий виклик для Паддона

Існує один безперечний факт – новозеландець Хейден Паддон регулярно потрапляє в поле зору ралійної публіки навіть після того, як позбувся місця в заводській команді Hyundai Motorsport в WRC. У новинах постійно з’являються повідомлення про виступи Паддона то на техніці AP4, то в ралі-кросі, то про спробу повернутися в чемпіонат світу в складі M-Sport WRT… Але зараз з’явилася новина, яка насправді здивувала – компанія Paddon Rallysport Group зараз веде роботу над прототипом ралійного електромобіля! Причому паддонівці вирішили об’єднати свої зусилля з Університетом Кентербері і австрійською компанією STARD (Stohl Advanced Research and Development). Особливо зацікавило партнерство з фірмою Манфреда Штоля – бо австрійці кілька років тому вже експериментували з ралійним електромобілем на базі Peugeot 207 S2000, який пізніше адаптували для ралі-кросу. Як повідомив Хейден Паддон, для реалізації цього нестандартного проекту в Paddon Rallysport Group створено новий відділ, який отримав назву Alternative Energy Motorsport Development.

Поки що ця програма перебуває на стадії проектування і розробки, тому Paddon Rallysport Group зараз представила тільки невелику модель майбутнього ралійного електромобіля, який буде створений на базі нової моделі – кросовера Hyundai Kona EV. Попередні плани передбачають появу повноцінного ходового прототипу в квітні 2020 року – тоді ж стануть відомі його основні технічні характеристики. Не викликає сумнівів той факт, що показана недавно модель майбутнього прототипу Hyundai Kona EV становить собою тільки попередню концепцію майбутнього ралійного електрокара, але навіть ці загальні деталі дозволяють висунути деякі версії. Наприклад, багатьох може здивувати потужний аеродинамічний обвіс, який не надто схожий на ралійний… Зате така аеродинаміка чудово підходить для гірських перегонів або ралі-спринтів. А в Новій Зеландії є подібна гонка – популярний Ashley Forest Rallysprint з його єдиною спецділянкою довжиною 1,7 км! Це дійсно один з найкращих варіантів для випробувань чи навіть повноцінної прем’єри електричного прототипу від Paddon Rallysport Group.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото speedcafe.com, YouTube

21-08-2019 2400
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца