Новий Ford Fiesta Rally 4

Час від часу з’являється можливість відволіктися від «фронтових коронавірусних зведень» та почитати якісь нейтральні або навіть позитивні новини. Наприклад, зараз поступово триває процес переходу міжнародних ралі на нову систему класів – якраз ту саму, в якій техніка WRC отримає позначення Rally 1, R5 перетвориться на Rally 2 і т.д. І зараз вже почали з’являтися автомобілі нового покоління, які отримали нові індекси замість попередніх – першою «ластівкою» свого часу став проект нового покоління моноприводних ралійних Peugeot 208 (якщо рік тому його ще позначали як Peugeot 208 R2, то в листопаді вже перейменували на Peugeot 208 Rally 4), з 1,2-літровим трициліндровим турбомотором (потужність 208 к.с., крутний момент 290 Нм). А кілька днів тому M-Sport представив свій Ford Fiesta Rally 4, який отримає міжнародну омологацію з 1 квітня – тут британці вже однозначно випередили Peugeot та стали найпершими, хто омологував техніку класу Rally 4 (у Peugeot процес доопрацювання нового проекту трохи затягнувся, десь до другого кварталу 2020 року)…

При цьому британська компанія (точніше, її відділення M-Sport Poland) не стала просто перейменовувати свій нинішній Ford Fiesta R2T19 і робити косметичні поправки, а здійснила повноцінну модернізацію автомобіля, яка торкнулася практично всіх ключових агрегатів – двигуна, КПП, трансмісію, аеродинаміку, підвіску… Крім того, в M-Sport вже запропонували клієнтам набір комплектуючих, який дозволить переобладнати нинішні R2T19 до версії Rally 4. Якщо поглянути на технічні характеристики, в очі відразу впадає чергове підвищення потужності й крутного моменту… Темпи форсування дійсно виняткові. Для порівняння, перші Ford Fiesta R2T (версія 2015 року) з 999-кубовим трициліндровим турбомотором EcoBoost видавали 170-180 к.с. і 250 Нм, друге покоління (Ford Fiesta R2T19) здійснило різкий стрибок – вже 200 к.с. та 290 Нм. Зараз же нові Ford Fiesta Rally 4 пропонують 210 к.с. і 315 Нм – тобто за своїми параметрами вони вже наздогнали й навіть трохи випередили свого майбутнього суперника, тобто Peugeot 208 Rally 4 з більшим турбомотором об’ємом 1,2 л!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport

19-03-2020 5706
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца