«Гібридна» дилема

Дискусія про майбутні «гібридні» WRC (вони ж новий клас Rally1) поступово набирає хід. І якщо раніше активно обговорювалося питання, наскільки вдалою є концепція використання гібридних силових установок для ралі (чимало пілотів сприйняли подібну ідею без особливого ентузіазму), то зараз на перший план все частіше виходить інше питання – а чи не варто через пандемію коронавіруса (та супутнього спаду економіки) на якийсь час відтермінувати впровадження нового технічного регламенту для WRC? Тут вже висловилося керівництво деяких заводських команд… Річард Мілленер (M-Sport Ford WRT) рішуче наполягає на тому, що жодних відстрочок бути не повинно – хай «гібридна» епоха прийде у 2022 році, як було заплановано. Набагато обережнішим у своїх оцінках є Андреа Адамо – шеф Hyundai Motorsport повністю підтримує нову технічну концепцію, але побоюється, що за нинішніх умов реалізувати її вже до 2022 року буде дуже і дуже непросто.

У FIA ж поки дотримуються незмінної позиції – за словами Іва Маттона, зараз нема жодних підстав змінювати дату впровадження нового технічного регламенту для категорії WRC. Бельгієць впевнений, що нинішнього запасу часу (десь півтора року) повинно цілком вистачити для створення ралійної техніки нового покоління та її всебічних випробувань. Чесно кажучи, ця теза трохи дивує – все ж у нових WRC конструкторам необхідно «поєднати» традиційні двигуни внутрішнього згоряння з електричною силовою установкою (при тому, що ралійна техніка зазвичай працює в більш екстремальних умовах, ніж звичні «гібриди» для шосейно-кільцевих перегонів). Тим більш, у FIA через коронавірус вже відклали на рік оновлення технічних регламентів у Formula 1, Formula E, а також «електрифікацію» ралі-кросу. І не забуваємо, що в обох «формулах» вже кілька років застосовують «гібридні» і електромеханічні технології, та й в ралі-кросі є ходові прототипи електрокарів – на відміну від ралі, де все поки перебуває на стадії затвердження регламенту і проєктування нової техніки…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Twitter (World Rally Blog)

11-05-2020 13230
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца