Джіджі Галлі: я і сам хотів би стартувати в ралі-кросі…

Один з найяскравіших учасників Чемпіонату світу з ралі кінця дев’яностих і початку двотисячних років, італієць Джіджі Галлі, почав випробування KIA Rio Rallycross другий еволюції і проїхав на ньому зимову гонку в Італії. Нагадаємо, що в 2015 році Галлі дебютував в World RX, стартувавши за кермом KIA Rio на своєму домашньому етапі в італійській Франчакорті. Тоді він опинився на останньому, 22-му місці. Пізніше машину була продано до Угорщини. Тепер він представив другу еволюцію автомобіля і очікує повернення до World RX зі своєю командою GGRX.

Як говорить Галлі в інтерв’ю виданню motorsport.com, нова машина стала кращою практично у всіх галузях: «Ми щойно проїхали перші 200 кілометрів на цьому автомобілі і з перших вражень, порівнюючи його з іншими автомобілями, я б сказав, що це зовсім інша машина. Тепер нам потрібно перевірити її надійність, а потім прийняти рішення про те, що робити далі».

Поїздивши на новому автомобілі, Галлі не приховує, що хотів би сам вивести його на старт, але розуміє, що для досягнення успіху потрібен інший пілот.

Джіджі Галлі: «Після того, як я провів перші тести цього автомобіля, я захотів вивести його на старт, тому що ці тести дали мені мотивацію повернення в гонки. Але я впевнений, що мій брак досвіду в ралі-кросі буде проблемою. Я був би більш радий знайти досвідченого гонщика, який зможе їздити в чемпіонаті світу або в чемпіонаті Європи, і показати, на що ми здатні».

Що стосується автомобіля, то незмінною в ньому залишилася тільки трансмісія. Дволітровий двигун продовжує готувати фірма Lehmann, яка тісно співпрацює з Volkswagen Motorsport, але тепер для побудови мотора використовується блок KIA.

Джіджі Галлі: «Якщо чесно, весь автомобіль зовсім інший. Кінематика, розташування центру тяжіння, розподіл ваги і баланс зовсім інші. Наприклад, стійки мають зовсім іншу конструкцію, призначену саме для цього автомобіля. У минулій версії ми використовували існуючі стійки від автомобіля R5, а тепер – стійки для ралі-кросу, які мають меншу вагу. Єдине, чого я не чіпав, це трансмісія, бо я був нею дуже задоволений. Але все одно, її розташування змінилося».

Однак не будемо забувати, що передстартові захоплення досить часто вже при перших стартах перетворюються на гору проблем. Тим більше, в такому висококонкурентному виді спорту, як ралі-крос. Тож для досягнення хоча б мінімального успіху італійцеві доведеться дуже і дуже потрудитися.

 

08-02-2019 1227
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца