«Дакар»-2021, мото і квади. День 6: «карусель»

Мотоциклісти продовжують дивувати своєю стрімкою та непередбачуваною «каруселлю», коли ще нікому не вдається затриматися на позиції лідера більше ніж на один день. У підсумку отримали зараз разючу картину – протягом семи днів (тобто пролог і шість етапів) відбулося сім змін лідера, причому на першому місці встигли побувати шість різних пілотів! На додачу до всього, два з них представляли напівзаводські команди – Скайлер Хоус зі BAS Dakar KTM Racing Team і Ксав’є де Сультре з HT Rally Raid Husqvarna Racing… Найбільше дивує вкрай нестабільний виступ торішнього переможця «Дакару», американця Ріккі Брейбека – лідер Monster Energy Honda Team на шести великих спецділянках примудрився чотири рази фінішувати далеко за межами Топ-10 (це на додачу до перемоги на пролозі та двох успішних проривів у п’ятірку кращих). Його поки рятує той факт, що більшість фаворитів теж не відрізняються особливою стабільністю – на «екваторі» марафону Брейбек хоч і посідає невиразну 12-у позицію в загальному заліку, але його відставання від лідера складає лише 20 хвилин…

На перший погляд, лідери Red Bull KTM Factory Racing після досить нерівного старту почали поступово перехоплювати ініціативу та нав’язувати суперникам свій темп – адже Тобі Прайс вже вдруге на нинішньому «Дакарі» вийшов на позицію лідера, Сем Сандерленд вперто тримається на п’ятому-шостому місцях. Однак про будь-яку ясність у заліку мотоциклів говорити зарано – хоча б тому, що в насправді невеликий інтервал (тільки шість з половиною хвилин) зараз «втиснулися» відразу сім пілотів (з них три на Honda, два на KTM, по одному на Yamaha і Husqvarna). І якщо після дня відпочинку (9 січня) буде тривати нинішня «карусель» з її амплітудою плюс-мінус 15 хвилин, то на позиції лідера з’явиться хто завгодно. Не обійшлося без серйозних інцидентів – у важку аварію потрапив індієць СіЕс Сантош (команда Hero), що змусило всіх згадати, як рік тому за схожих обставин загинув інший пілот Hero, португалець Паулу Гонсалвеш… На щастя, допомога до Сантош наспіла вчасно – пілот хоч і отримав серйозні травми, але його життю тепер нічого не загрожує.

Якщо у мотоциклістів «фестиваль непередбачуваності» тільки набрав обертів і майже напевно отримає своє продовження після дня відпочинку, то в заліку квадроциклів інтриги вже помітно поменшало. Аргентинець Ніколас Кавільяссо наочно продемонстрував, що не випадково перед стартом «Дакара» багато хто вважав його головним фаворитом марафону в цій категорії – він акуратно «відстрілявся» (чотири поспіль фініші в Топ-3 на спецділянках), уникнув будь-яких серйозних технічних і навігаційних проблем. І тепер, рівно на півшляху до фінішу, Наколас впевнено лідирує – його найближчий суперник, Мануель Андухар, відстає вже більш ніж на півгодини. Тепер Кавільяссо має чудову нагоду зіграти в класичну «дакарівську» гру під назвою «Не поспішати та постійно висіти у суперника за спиною»… Невелика кількість учасників на квадроциклах (зараз у грі залишилися лише 14 пілотів) призвела до того, що канал суттєво «розтягнуло» – принаймні, на екваторі «Дакару» розрив між лідером і володарем п’ятого місця становить вже майже дві з половиною години…

Мотоцикли, після шести днів
1. Прайс (AUS, KTM 450 Rally) 24:08.03
2. Бенавідес К. (RA, Honda CRF 450 Rally) +2.16
3. Корнехо (RCH, Honda CRF 450 Rally) +2.57
4. Бранч (BW, Yamaha WR 450F) +3.41
5. Де Сультре (F, Husqvarna FR 450 Rally) +3.41
6. Сандерленд (GB, KTM 450 Rally) +4.23
7. Барреда (E, Honda CRF 450 Rally) +6.25
8. Хоус (USA, KTM 450 Rally) +10.12
9. Сантоліно (E, Sherco 450 RTR) +13.46
10. Квінтанилья (RCH, Husqvarna FR 450 Rally) +15.13

Квадроцикли, після шести днів
1. Кавільяссо (RA, Yamaha Raptor 700) 29:15.55
2. Андухар (RA, Yamaha Raptor 700) +33.18
3. Жіру (F, Yamaha Raptor 700) +45.22
4. Енріко (RCH, Yamaha Raptor 700) +50.19
5. Копетті (RA, Yamaha Raptor 700) +2:24.39

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото A.S.O., KTM, Frederic Le Floc’h (DPPI)

08-01-2021 12637
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца