«Дакар»-2021, день 3, авто: боротьба тільки починається…

Поки що на нинішньому «Дакарі» найбільша кількість інтриги спостерігається переважно в заліках мотоциклів і автомобілів… Але якщо у мотоциклістів спостерігаються повноцінні «американські гірки», коли будь-хто з фаворитів може протягом пари днів стрімко злетіти в групу лідерів і тут же «викотитися» далеко за межі Топ-10 (або пройти цей шлях у зворотному напрямку), то в категорії автомобілів вже інша картина… Тут більша частина фаворитів стабільно тримається в групі лідерів, але в їх протистояння вперто «влазять» напівзаводські та приватні команди, які після прологу і трьох повноцінних етапів мінімум наполовину «розбавили» Топ-10 у загальному заліку. Окремою й особливою подією досі залишається виступ нової команди Bahrain Raid Xtreme – екіпажі Себастьяна Льоба та Хоана Нані Роми на прототипах BRX Prodrive Hunter начебто не творять якихось див на трасі (виграних етапів у них немає), але при цьому акуратно та методично воюють за місця в Топ- 10. У підсумку ельзасець поступово піднявся на шосте місце і зараз вже націлюється на місце в п’ятірці лідерів…

Протистояння двох заводських команд, Toyota Gazoo Racing і X-raid Team, поки відбувається з перемінним успіхом – як і рік тому, на перемогу претендують переважно Нассер Аль-Аттія, Карлос Сайнс і Стефан Петерансель (тобто одна повнопривідна Toyota Hilux проти двох задньопривідних Mini JCW Buggy)… Нассер Аль-Аттія дуже швидкий, виграв пролог і два етапи з трьох, але втратив понад десять хвилин на першому допі – тому катарець поки що другий в загальному заліку. Карлоса Сайнса поки що лихоманить, іспанець чергує успіхи (перемога на етапі) з невдачами (зловив прокол на пролозі, потім на третьому етапі заблукав, втратив більше ніж півгодини та випав зі трійки лідерів). Найстабільнішим виявився Стефан Петерансель – француз після слабкого прологу (14-е час) швидко набрав темп, тричі поспіль фінішував на етапах в Топ-3 і вже два дні лідирує в загальному заліку. Фактично вибув з боротьби за подіум Гініель де Вільєрс – після двох провальних етапів він впав у середину третього десятка (десь півтори години відставання плюс 21 хвилина штрафу)…Зате приємно здивував новачок Toyota Gazoo Racing і дебютант «Дакару» Хенк Латеган – зараз він вже сьомий!

Поки велика трійка лідерів (Аль-Аттія, Сайнс, Петерансель) б’ється між собою за лідерство, гравці «другої лінії» підносять сюрпризи один за іншим. По-перше, несподівано відстали екіпажі на повнопривідних Mini JCW Rally, жодного з них поки не видно в Топ-10 загального заліку – кращими стали Орландо Терранова з Володимиром Васильєвим, які «застрягли» в середині другого десятка. По-друге, непогано атакує Overdrive Racing – Якуб Пшигоньскі на Toyota Hilux Overdrive тримається п’ятим. Однак на тлі цього успіху поляка особливо помітним став провал Язіда Аль-Раджі – саудівець сьогодні втратив майже дві години та відразу «спікірував» з шостого на 26-е місце… По-третє, чех Мартін Прокоп на своєму Ford Raptor RS CC націлений на фініш у Топ-10 – в якийсь момент він навіть був третім у загальному заліку. По-четверте, радують всіх своїх шанувальників приватники на задньопривідних багі – відразу три таких екіпажі пробилися в Топ-10! Особливо вражає темп Матьє Серрадорі, який на Century CR6 вже вийшов на третю позицію за сумою трьох етапів! Компанію йому в Топ-10 склали Ясір Сейдан (Century CR6) і Халід Аль-Кассімі (Peugeot 3008 DKR)…

Автомобили, після трьох днів
1. Петерансель/Буланже (F, Mini JCW Buggy) 10:39.02
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +5.09
3. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +26.21
4. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +33.34
5. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Toyota Hilux Overdrive) +44.22
6. Льоб/Елена (F/MC, BRX Prodrive Hunter) +45.49
7. Латеган/Каммінгс (ZA, Toyota Hilux) +47.25
8. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Century CR6) +51.50
9. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR) +52.08
10. Прокоп/Хитка (CZ, Ford Raptor RS CC) +56.30

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Bahrain Raid Xtreme, X-raid, Mathieu Serradori Rallye

05-01-2021 7315
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца