«Дакар»-2020, вантажівки, день 8: все передбачувано

З усіх п’яти основних заліків на нинішньому «Дакарі» вантажна категорія залишається найбільш логічною і передбачуваною. При бажанні, звісно, можна згадати ще ситуацію в мотоциклетному заліку, де Ріккі Брабек лідирує з відривом майже 25 хвилин, але тут все ж є сюрприз – адже багаторічний тріумфатор марафону, заводська команда KTM, втратила ініціативу’і на перший план раптово вийшли представники Honda… Зовсім не те, що зараз можна спостерігати в категорії важкої техніки – тут екіпажі KAMAZ-master сьогодні виграли вже п’ятий етап поспіль (що принесло їм три хет-трики і два переможних дублі). У підсумку, дві перші позиції в загальному заліку за «синіми», причому Андрій Каргінов випереджає свого одноклубника Антона Шібалова вже майже на півгодини. Єдиний реальний суперник камазівців, Сергій Вязовіч на новому капотному MAZ 6440RR, сьогодні показував непоганий темп, але втратив майже чверть години – білоруський екіпаж застряг в м’якому сипучому піску і колеги змогли «висмикнути» його тільки спільними зусиллями двох MAZ 5309RR…

Оскільки на «віртуальному» подіумі жодних помітних змін не спостерігається вже чотири дні, волею-неволею доводиться перемикати увагу на події в середині Топ-10 – за великим рахунком, зараз тільки там можна знайти якусь подобу інтриги. Сьогодні порадував вболівальників чех Алеш Лопрайс на своєму новому прототипі Praga V4S DKR, який зумів показати третій час – можна навіть вважати, що це був чудовий день для марки Iveco (саме цей двигун встановлений на чеській вантажівці, замість попередньогоо Gyrtech Caterpillar). Тепер у Лопрайса склалася цікава ситуація – він тримається четвертим (відставання від третьої позиції становить вже годину, а Дмитра Сотнікова на п’ятому місці чех випереджає на 35 хвилин), яке досить важко покращити, але легко втратити… Що ще можна виділити з інших подій? Сьогодні зійшов Мартін ван ден Брінк на Renault Sherpa (більше не має шансів на фініш в Топ-10). Тим часом Герт Хузінк продовжує наполегливо вести свій Renault C460 Hybrid до фінішу – результати зазвичай не найбільш разючі, зате це відмінна тестова програма для проекту вантажівки з гібридною силовою установкою. Головне, щоб це була не разова акція. Порадував ще Терухіто Сугавара – ще вчора він на своєму легкому Hino 500 пробився в Топ-10 загального заліку.

Вантажівки, день 8 (Вадіи-аль-Давасір – Ваді-аль-Давасір, СД 477 км)
1. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) 4:24.58
2. Шібалов/Нікітін/Татарінов (RUS, KAMAZ 43509) +5.54
3. Лопрайс/Аль-Кенді/Покора (CZ/UAE/CZ, Praga V4S DKR) +9.06
4. Сотніков/Ахмадєєв/Ахметзянов (RUS, KAMAZ 43509) +10.41
5. Николаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) +14.44
6. Вязовіч/Гаранін/Запорощенко (BY, MAZ 6440RR) +18.38

Вантажівки, становище після восьми етапів
1. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) 34:31.43
2. Шібалов/Нікітін/Татарінов (RUS, KAMAZ 43509) +27.06
3. Вязовіч/Гаранін/Запорощенко (BY, MAZ 6440RR) +1:05.17
4. Лопрайс/Аль-Кенді/Покора (CZ/UAE/CZ, Praga V4S DKR) +2:04.27
5. Сотніков/Ахмадєєв/Ахметзянов (RUS, KAMAZ 43509) +2:39.22
6. Мацік/Томашек/Шванда (CZ, Iveco Powerstar) +2:44.49

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото KAMAZ-master, autoklub.cz

13-01-2020 1602
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца