Croatia Rally: Ож’є зберіг перемогу

Сьогодні майже весь день в ралійних колах тривало активне обговорення хорватського інциденту з екіпажем Себастьяна Ож’є та Жюльєна Інграссії, коли вранці в Загребі на дорожній секції між СД17 і СД18 вони потрапили в аварію. Сам факт аварії (звичайне ДТП) швидко відійшов на другий план, оскільки в центрі уваги опинилася поведінка Себастьяна Ож’є – француз залишив місце події, при цьому буквально відіпхнув капотом своєї Toyota Yaris WRC поліціянта… Очевидно було, що подібний епізод (відео якого стрімко розлетілося всім Інтернетом) аж ніяк не залишиться без уваги й спортивних суддів, і поліції. Майже всі без винятку питання зводилися виключно до одного пункту – яким виявиться покарання для французького екіпажу? Тим більше варіантів покарання вистачало – від суворої догани та солідного грошового штрафу до пеналізації в розмірі мінімум пари хвилин (просто щоб гарантовано прибрати Ож’є з подіуму) або навіть дискваліфікації… Фактично, штрафний час або дискваліфікація однозначно змінили б співвідношення сил на користь Hyundai.

Слід віддати належне стюардам, вони не стали затягувати з розглядом цієї справи та швидко провели бесіду з усіма учасниками цього інциденту. Суддівський вердикт можна схарактеризувати буквально в декількох словах – «Себастьяну Ож’є дуже пощастило!» Екіпаж вибачився перед організаторами та поліціянтами, Ож’є отримав два грошових штрафи, в розмірі 5000 € за неспортивну поведінку (епізод з поліціянтом) і 2000 € (проігнорував червоне світло світлофора). Плюс французький екіпаж отримав дискваліфікацію на один етап WRC, яка була відкладена на півроку – тобто набере чинності в випадку повторення подібної події в період до 26 жовтня 2021 року. Результати Croatia Rally залишаються незмінними, тобто Себастьян Ож’є з Елфіном Евансом залишаються першим і другим призерами змагання та забезпечили Toyota Gazoo Racing переможний дубль. Багато хто вважатиме, що покарання було надто несерйозним… На жаль, то такий підсумок занадто м’якої політики FIA, яка вже кілька років не наважується застосовувати суворі покарання до заводських команд – згадаймо, як Hyundai Motorsport відбувався лише не надто великими грошовими штрафами за неодноразові порушення і помилки в омологації (причому реально заплатив менше половини), за які раніше карали набагато суворіше.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter (@SebOgier)

25-04-2021 13387
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца