Американський гармидер

У США календар національної серії ARA National Championship постійно трансформується – ще пару тижнів тому він складався з шести раундів. Але в останній момент нове змагання, New York Forest Rally, різко пішло на «пониження», тобто тиждень тому відбулося тільки у статусі етапу малої серії ARA Regional Events (East)… Не останню роль у цьому відіграла низка «коронавірусних» обмежень, через які вдалося підготувати тільки дві спецділянки (довжиною 4 та 6 миль рівно) – тобто навіть по два проїзди в обидві сторони могли забезпечити тільки 40 миль (або 64,37 км), чого просто не вистачало для змагання рівня ARA National Championship… Але ця обставина не завадила зібрати дійсно непогану компанію – 47 екіпажів, з них сім на R5. Найцікавіше, що майже третина пілотів і штурманів представляли Ірландію! А очолював список учасників Баррі МакКенна на оригінальному прототипі Ford Fiesta S2000 Turbo, в якому вже мало що залишилося від колишнього Ford Fiesta S2000, побудованого у 2010 році (у деяких протоколах цю машину часом навіть позначають як WRC)…

Для МакКенни (чия компанія McKenna Motorsport була одним з організаторів New York Forest Rally) цей старт був фактично презентаційним і тренувальним виступом. Він виграв усі вісім СД, на три хвилини випередив найближчого суперника (нагадаємо, це на дистанції в неповні 65 км), після чого спокійно оформив схід перед останнім контрольним пунктом – переможцем став шотландець Фредді Майлн на Ford Fiesta R5. Ще перед стартом New York Forest Rally можна було привітати Баррі МакКенну з достроковим здобуттям титулу в ARA National Championship – адже за раунд до фінішу сезону ірландець став недосяжним для головних суперників зі Subaru Motorsport USA, канадця Брендона Семенюка й американця Тревіса Пастрани. До речі, анекдотична історія з новим «турбінним» трактуванням правил отримала продовження – відразу після Show-Me Rally Баррі МакКенна подав апеляцію, його звільнили від 8 хвилин штрафу (за «неправильну» систему турбонаддуву) та повернули друге місце за підсумками ралі. Апеляція була визнана обґрунтованою, оскільки в ARA досі не спромоглися випустити бюлетень зі роз’ясненнями, як слід трактувати цей скандальний пункт регламенту. Простіше кажучи, поки немає однозначного тлумачення правил, штрафувати за їх «порушення» не можна.

New York Forest Rally
1. Майлн/Джордан (GB/IRL, Ford Fiesta R5) 38.22,2
2. Фетеля/Колтек (PL/USA, Ford Fiesta R5) +2.20,3
3. Доннеллі/Даффі (IRL, Ford Fiesta R5) +2.25,3
4. МакКормак Е./МакКормак Л. (USA, Ford Fiesta R5) +2.41,3
5. Раулі/Фрайс (IRL, Ford Fiesta R5) +2.45,1
6. Берк/Бреді (IRL, Ford Escort Mk2) +4.04,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото David Cosseboom, New York Forest Rally

23-10-2020 6875
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца