Abu Dhabi Desert Challenge: дивні справи

Кубок світу з ралі-рейдів поступово набирає хід і стає все більш загадковим – не так вже часто відбувається таке, щоб беззаперечний фаворит серії через політичні причини пропускав дві ключові гонки поспіль… Ми вже не раз обговорювали цю ситуацію (складна політична обстановка в регіоні Перської затоки, яка змусила Нассера Аль-Аттію пропустити обидва етапи в ОАЕ і надовго віддати ініціативу суперникам) і намагалися прорахувати подальші варіанти розвитку подій. Недавня Dubai International Baja встигла «поламати» частину прогнозів – вибув Халід Аль-Кассимі, який на колишньому заводському Peugeot 3008 DKR вважався головним фаворитом гонки, а на лідируючу позицію в загальному заліку Кубка світу вибрався Якуб Пшигонські (Mini JCW Rally). Втім, остання подія на велику сенсацію вже не тягне – поляк зараз дійсно на вищому рівні!

Зараз же настає набагато більш цікавий момент в серії – завтра в Абу-Дабі стартує перший в цьому році раунд Кубка світу з вищим коефіцієнтом 2. Тобто подвійний комплект очок за фініш в Топ-10 на Abu Dhabi Desert Challenge за певних умов може поставити все з ніг на голову в загальному заліку… Починаємо вивчати список учасників майбутнього ралі-рейду – хто візьме найактивнішу участь в розподілі такого великого «шматка пирога», як мінімум 134 очка за три місця на подіумі (60 за перемогу, 42 і 32 за другу-третю позиції)? Список відкриває господар траси Халід Аль-Кассімі на Peugeot 3008 DKR, за ним йдуть усі три лідери Кубка світу 2018 року – Якуб Пшигоньскі (Mini JCW Rally), Владімір Васільєв (Mini All4 Racing) і Мартін Прокоп (Ford F-150 Evo). До них готові в будь-який момент приєднатися саудівці Ясір Сейдан (Toyota Hilux Overdrive) і Язід Аль-Раджі (Mini JCW Rally). Але це ще далеко не весь перелік дійсно цікавих участників…

В опублікованому списку екіпажів можна знайти ще багато чого цікавого. По-перше, в класі багі є відмінне поповнення – з’являться француз Сіріль Депре (який змінив звичний заводський Peugeot 3008 DKR Maxi на баггі SMG, схований під загадковим шифром 2WD TRX08LMOD), британець Гаррі Хант (на Peugeot 2008 DKR 16), а також екіпаж на Mini JCW Buggy (правда, не дуже-то ясно, хто ж його насправді буде пілотувати, шеф команди Свен Квандт чи все ж Люк Альфан?). По-друге, X-raid відправив на Desert Challenge відразу шість екіпажів на різноманітній техніці – три на Mini JCW Rally (Якуб Пшигоньскі, Язід Аль-Раджі, Штефан Шотт), два на Mini All4 Racing (нові клієнти, італієць Еудженіо Амос і австрієць Кріс Розенбергер) і один на Mini JCW Buggy (чи то зі Свеном Квандтом, то чи з Люком Альфаном за кермом). По-третє, в категорії Т3 (малі багі SSV/UTV) заявилися десять учасників – серед них ми знову побачимо українця Вадима Притуляка, який досі залишається єдиним пілотом серед усіх, що виступає «сольним» чином, без допомоги штурмана.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, Dubai International Baja

23-03-2018 17182
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца