Зламаний Polo R5 – що це було?

Через кілька годин після публікації в Мережі досить цікавих фотографій із відірваним заднім підрамником і підвіскою з опорами і редуктором під час тестів Polo R5 з’явився коментар від Volkswagen Motorsport. Технічний директор команди Франсуа-Ксав’є Демезон в інтерв’ю виданню autosport.com заявив, що саме «тест на руйнування» і був метою цих випробувань на південному заході Франції. За кермом автомобіля знаходився пілот Skoda Motorsport Понтус Тідеманд.

Франсуа-Ксав’є Демезон: «Ми тестували машину у Фонжонкузі. Саме на цих дорогах випробовуються автомобілі для Дакара. Покриття тут навіть жорсткіше, ніж на ралі Акрополіс. Це екстремальні умови, тому ми їх і обрали. Якщо чесно, ми їхали туди саме для того, щоб зламати автомобіль. Ці фотографії з’явилися після того, як автомобіль проїздив чотири дні і всі компоненти продовжували працювати досить довго після того моменту, коли ми очікували на їх відмову. Це саме те, для чого ми вирушили до Фонжокузу. Це автомобіль для клієнтів, тож що ми мали були провести ці випробування. Неприйнятно було б давати клієнтам машину, яка не пройшла випробувань на довговічність».

Досить передбачуваний коментар. Саме так представник Volkswagen Motorsport відповів і на запитання щодо причини поломки: «Це сталося понад тиждень тому, ми провели розслідування і задоволені його результатами. І я впевнений, ви розумієте, що ми не будемо зупинятися на деталях».

А ось думки з приводу цього коментаря розділилися. Одні вважають, що це була спланована акція команди, що має на меті показати, на скільки Volkswagen піклується про надійність своєї техніки. Команда могла перевіряти, як поведе себе автомобіль або із болтами, що незатягнуті, або з більш слабкими, ніж потрібно. Крім того, на їхню думку, фотографії ці у французькій глушині міг зробити тільки представник команди, а після проведення розслідування про причини поламки ці фото були запущені в Мережу для того, щоб через кілька годин Демезон розповів про турботу про клієнтів.

За цю версію говорить, в першу чергу, репутація команди і подібні випадки на тестах, що були раніше.

Інша частина публіки вважає, що в дійсності мав місце або якийсь конструктивний прорахунок або недогляд механіків, а фото було зроблено кимось із мешканців глибинки.

На користь цієї версії говорить той факт, що випробування неподалік від Фонжокуза проходять на спеціально створеній трасі, розташованій в двох кілометрах на південь від населеного пункту, і місцеві жителі зазвичай присутні на подібних заходах. Крім того, ця тестова ділянка проходить недалеко від дороги, з якої важко не помітити шлейф пилу, що говорить про присутність на трасі гоночної техніки.

Тож фото це міг зробити будь-хто. Що до якості покриття, то на наведеному відео прекрасно видно, що покриття це, безумовно, жорстке, але нічого особливо жахливого в кадр не потрапляє – типова дорога, наприклад, для тієї ж Сардинії.

Та й якою б вона жорсткою не була, випадків з «вивалюванням» підрамника і підвіски не було на нашій пам’яті ні на Акрополісі, про який згадує Демезон, ні на Дакарі. Принаймні, такі епізоди важко згадати.

Тож обидві версії цілком мають право на існування.

 

29-08-2018 9206
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца