Залишки кадрового «пасьянсу»

Пару днів тому стало відомо, що Citroen Racing позбувся одного з титульних спонсорів – Абу-Дабі, столиці ОАЕ і однойменного емірату, який за безпосередньої участі шейха Халіда Аль-Кассімі (який одночасно був також пілотом) підтримував французьку команду протягом шести років (з 2013 по 2018 роки). У підсумку, «Подвійний шеврон» зараз оголосив, що в наступному сезоні буде представлений в чемпіонаті світу тільки двома екіпажами – Себастьяна Ож’є та Есапеккі Лаппі. Таким чином, «за бортом» майже миттєво опинилися відразу чотири пілоти – Халід Аль-Кассімі (цікаво тільки, шейх зав’язав з WRC або спробує «ощасливити» собою якусь іншу команду?), Себастьян Льоб (жирний хрест на всіх чутках про його можливе повернення в світове ралі), Мадс Остберг та Крейг Брін (норвежець з ірландцем наполегливо намагалися якось втримати Citroen Racing на плаву, особливо після раптового і стрімкого звільнення Кріса Міка на початку літа).

Залишається тільки підраховувати, скільки вакансій може знайтися в інших командах… У Hyundai Motorsport є хіба тільки «половинка» робочого місця – бажаючі можуть претендувати лише на те, щоб виступити в трьох-чотирьох гонках в якості третього номера (для Даніеля Сордо на цій посаді вже заплановані 10 стартів). Є ще варіант з M-Sport WRT, де можуть знайтися одне або навіть два місця – але це за умови, що татусь Малкольм Уілсон в черговий раз геніально викрутиться і знайде кошти на програму стартів в WRC трьома екіпажами. Заінтригувало повідомлення Мадса Остберга, який на своїй сторінці в Facebook написав, що втратив останню можливість отримати контракт в заводській команді… З огляду на все перераховане вище, заява норвежця виглядала як мимовільне зізнання, що в його послугах не зацікавлені ні Hyundai, ні M-Sport. Але залишаються ще Крейг Брін і Хейден Паддон – невже вони ніде не зможуть «зачепитися» на наступний рік? У них поки що залишається варіант з M-Sport, але все залежить від того, яким бюджетом на 2019 рік (дві або три машини) буде мати у своєму розпорядженні Вілсон і чи погодиться він розлучитися, наприклад, з Елфіном Евансом…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing

01-12-2018 11599
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца