WRC-2020: резерви вичерпані?

На жаль, коронавірус продовжує вигравати у ралійного чемпіонату світу з розгромним рахунком – позавчора з’явилося офіційне повідомлення про скасування ADAC Rallye Deutschland, запланованого на 15-18 жовтня. Організатори готові були провести своє ралі виключно на території військового полігону в Баумхольдер і «при порожніх трибунах», але потім все ж з’ясувалося – навіть у такому форматі не вдається провести змагання так, щоб повністю дотримуватися усі нинішніх «коронавірусних» обмежень у Німеччині. Результат не змусив себе чекати – місцева влада відмовилася видати дозвіл на проведення ралі, бо не вважала можливим гарантувати присутність не більше 350 осіб на території полігону площею майже 80 квадратних кілометрів. Таким чином, в «матчі» COVID-WRC рахунок вже 8:0 на користь коронавірусу – скасовані етапи в Аргентині, Португалії, Кенії, Фінляндії, Новій Зеландії, Німеччині, Великобританії та Японії. Отже, кількість етапів у календарі WRC-2020 знизилася до критичної позначки в сім змагань. Чи вдасться зберегти хоча б ці залишки календаря?

«Виліт» Німеччини викликав чергову перестановку в осінній програмі WRC – Rally Italia Sardegna негайно «переїхало» на три тижні раніше і повинне відбутися 8-11 жовтня. Складається цікава картина – спочатку протягом п’яти тижнів пройдуть три етапи поспіль (Естонія, Туреччина, Сардинія), після чого настає перерва в шість тижнів перед бельгійським Ypres Rally. Тепер є три варіанти перебігу подій… Перший – все залишиться як є, Бельгія закриє сезон 19-22 листопада. Другий – через кілька днів буде оголошено про те, що Ypres Rally теж «перенесуть» на дві-три тижні раніше. Третій – у FIA та WRC Promoter GmbH в рукаві є несподіваний «джокер», який замінить Німеччину. Ось тільки важко уявити, яке ще європейське ралі можна «приткнути» у WRC? Швейцарський варіант відпав – Rallye International du Valais цього року не буде. Що ще? Іспанське Rally Islas Canarias отримає подвійний статус етапу ERC та WRC? Чи «на амбразуру» кинуть один з етапів асфальтового чемпіонату Франції – наприклад, добре відомі Rallye d’Antibes – Côte d’Azur або Rallye du Var, які традиційно налічують не менше 200 км допів? Які ще можуть бути «приховані резерви» у промоутера?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ADAC, rallissimo.it

26-08-2020 14051
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца