Wales Rally GB, СД7: Toyota не вгамовується

Денна перерва між секціями вийшла солідною, більше трьох з половиною годин. Нічого дивного в цьому не було – учасникам після заїздів на малій спецділянці Slate Mountain (1,63 км) необхідно було проїхати сотню кілометрів до сервісу в Дісайді (тобто норма часу дві години з гаком), потім йдуть ще півгодини «стоянки» на сервісі, після чого всіх чекають чотири десятки кілометрів шляху до старту першого допа секції (це ще майже годину). Як і вранці, петлю відкривав досить коротка спецділянка Clocaenog довжиною 7,67 км – з окремими її фрагментами екіпажі вже встигли непогано познайомитися ще в четвер вранці під час шейкдауна. Сьогодні в першій половині дня умови в основному диктували тойотівці, які спромоглися виграти всі три повноцінні спецділянки, а також прихопили ще кращий час на малому допі Slate Mountain – не дивно, що після такої серії успішних атак все три екіпажі Toyota негайно опинилися серед основних претендентів на перемогу чи подіум…

Щоб валлійські траси хоч одного разу не піднесли якогось неприємного сюрпризу протягом всієї гонки – то треба дуже постаратися, щоб пригадати подібне «диво». І перше розчарування не змусило себе чекати – ще на шляху до старту допа Clocaenog зупинився Елфін Еванс, який на той момент йшов другим… На превеликий жаль, але на повторення минулорічного тріумфу валлійця вже не доводиться розраховувати – в будь-якому випадку, Еванс вже гарантував собі 21 хвилину штрафу за Rally2, а M-Sport Ford WRT швидко втратив одного з претендентів на подіум. Тим часом мінімум два екіпажі Toyota Gazoo Racing продовжували гнути свою лінію – Отт Тянак виграв вже четвертий СД за сьогодні (цікаво, що естонець поки не програв жодної повноцінної спецділянки), Ярі-Матті Латвала допоміг йому оформити черговий дубль на допі і розташувався другим в загальному заліку. Ну, а найбільш «гаряча зона» ще більше зсунулася в район третього місця і нижче – адже на останню сходинку подіуму зараз претендують відразу п’ять екіпажів, які йдуть в тісному інтервалі 6,4 секунди. І якщо враховувати те, що в цій п’ятірці знаходяться Себастьян Ожьє з Тьєррі Ньовіллем – не надто віриться, що хтось сьогодні буде нудьгувати!

Становище після СД7
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 39.15,0
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16,7
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +23,4
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,2
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +27,6
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +27,9
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +29,8
8. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +34,9
9. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,5
10. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +54,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

05-10-2018 9737
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца