Wales Rally GB, СД15: вже «форсаж»?

Це «тристороннє» протистояння Отта Тянака, Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля постійно поглинає майже всю увагу – тому лише час від часу, практично уривками вдається оцінити те, що відбувається десь на інших рівнях. Наприклад, можна поглянути на результати WRC-2 Pro і дуже «душевно» оцінити той вчорашній збій в даних хронометражу, коли в протоколах напроти імені Гаса Грінсміта раптово з’явилися позначки Retired і SR (тобто екіпаж продовжує участь вже за допомогою Rally2). Але потім з’ясувалося, що британець спокійно завершив п’ятницю й навіть виграв фінальний доп дня – правда, при цьому все ж вхопив чотири з половиною хвилини штрафу за 27-хвилинне запізнення на пост контролю часу (довелося своїми силами усувати проблеми з водяною помпою). Правда, сьогодні вранці з’ясувалося, що від долі все одно не завжди можна вислизнути – Грінсміт вже на другій суботній спецділянці розтрощив підвіску і тепер «доїжджає» за допомогою Rally2. Плюс до всього Калле Рованперя знову повернув лідерство в WRC-2 Pro – завдяки проколу у Яа Копецкого…

На Sweet Lamb Hafren ситуація в гонці почала потроху «розгойдуватися», причому з часом непередбачуваною амплітудою… Різко прокинувся Андреас Міккельсен, якому перспектива втратити п’яту позиції на користь Елфіна Еванса негайно додала прудкості – норвежець не просто одним махом «відскочив» від валлійця на чотири секунди, але й показав найкращий час на спецділянці! Тьєррі Ньовілль теж був на висоті – бельгієць здобув невелику локальну перемогу, зумівши відібрати друге місце у Себастьяна Ож’є! Тепер майже у всіх уболівальників лише одне просте питання – чи спробує француз на останньому великому сьогоднішньому допі «відстрілятися» в тому ж стилі, як вчора ввечері, і повернути втрачену позицію? Поки що краще за всіх почувається Отт Тянак – естонець начебто ще не ввімкнув режим «повного форсажу», але при цьому зумів не просто парирувати черговий випад Тьєррі Ньовілля, але навіть відсунув бельгійця на дистанцію в 10,5 с! Сьогодні є ще одна нагода змінити ситуацію – відомий доп Dyfi (СД Colwyn Bay не береться до уваги)…

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:25.06,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,5
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +12,8
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +18,9
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,8
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +42,3
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.37,2
8. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +4.22,8
9. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +8.19,4
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +8.29,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

05-10-2019 9857
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца