Wales Rally GB, СД11: чотири екіпажі в топ-3

Цього разу субота в Уельсі є «класичною» – коло складається з таких знаменитих спецділянок, як Dyfi, Myherin і Sweet Lamb Hafren. Кожен з них є втіленням ралійної історії. Кожен з них – довжиною під чверть сотні кілометрів. При цьому екіпажам доведеться бути вкрай обережними, оскільки до сервісної зони автомобілі потраплять тільки ввечері, а денного сервісу не передбачено.

В умовах такої щільної боротьби, в якій вирішується доля і чемпіонського титулу, і звання кращої команди, проїхати більше 150 кілометрів ходовими кам’янистими дорогами без допомоги механіків буде непросто. Цікаво подивитися і на вибір покришок. Вчора в цьому плані було дуже багато варіантів – хтось їхав на м’якому складі, хтось на середньому, хтось брав запаски, що відрізняються по жорсткості від тих, що встановлені на автомобілі. Цього разу вибір був дуже простий, і всі учасники взулись у medium.

Стартувавший одним з перших Елфін Еванс відразу показав результат, до якого ніхто так і не зміг дотягнутися. Ближче інших до планки, встановленої валлійцем, підібралися Отт Тянак і Тьєррі Ньовілль, що відстали приблизно на дві секунди. А ось Мік і Ож’є проїхали ранковий доп не особливо вдало – в результаті француз віддалився від лідируючого Тянака, а Мік, хоча і не поступився третю позицію Ньовіллю, повністю втратив свою перевагу над бельгійцем. То ж тепер принципові суперники в особі Міка і Ньовілля поділяють третій рядок абсолюту. І один, і другий знамениті своїми помилками, зробленими в напруженій боротьбі, тому хотілося б, що б ця боротьба не завершилася таким сумним чином.

Олівер Сольберг, який повернувся до боротьби після вчорашнього сходу через розбиту підвіску, показав 11 результат, ставши кращим з учасників на техніці R5 і випередивши Рованперю більш, ніж на 9 секунд.

Турнірне становище після СД11
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 29.19,5
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +5,8
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +8,6
Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,6
5. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,9
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +34,6
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +48,6
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +49,9
9. Тідеманд/Флоене (S / N, Ford Fiesta WRC) +3.14,4
10. Рованпера/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +5.02,3

05-10-2019 8699
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца