Wales Rally GB, пролог: «спалах» Сольберга!

Карта маршруту нинішнього Wales Rally GB заінтригувала – адже організатори відмовилися від вже звичного прологу на іподромі Tir Prince в невеликому валлійському містечку Товін та перебралися з Уельсу в сусідню Англію. Саме там в графстві Чешир на відомій кільцевій трасі Oulton Park (де зазвичай відбувається один з найбільш видовищних етапів British Touring Car Championship) був запланований пролог довжиною 3,58 км. Старт на прямій Warwick Bridge, потім машини пірнають в крутий віраж Lodge Corner, долають ще дві прямі і добираються до відомої зв’язки поворотів Cascades-Hislop’s-Knickerbrook (якраз тут «закручується» невелика «карусельна» гонка у два кола) – після чого залишають традиційну кільцеву трасу й перебираються на вузькі доріжки різного призначення, де і фінішують. Порядок старту насправді заінтригував – адже найпершими на трасу пішли три призери чемпіонату Великобританії (Метт Едвардс, Том Кейв, Джош МакЕрлен). Особливо вразило, що всі троє стартували на Hyundai i20 R5 та за безпосередньої підтримки Hyundai Motorsport.

Потім на трасі з’явилися два найпочесніших учасники Wales Rally GB цього року – Петтер Сольберг і його син Олівер, обидва на VW Polo GTI R5. І вже після цього пішла більш-менш звична стартова картина – спочатку пішла «хвиля» учасників Junior WRC (для них Уельс стане фінальним раундом з подвійним коефіцієнтом), після чого в гру вступили гравці вищої ліги на техніці WRC, в зворотному порядку (від Крейга Бріна до Отта Тянака). Далі все пішло по добре накатаній колії – представники заліків WRC-2 Pro, WRC-2 і решта екіпажів… Найбільше вразив темп Петтера Сольберга, який за кермом VW Polo GTI R5 довго тримався на першому місці в абсолюті – лише два екіпажі на WRC, Кріса Міка і Тьєррі Ньовілля, зуміли випередити чемпіона світу 2003 року! Відзначилися ще мінімум три представники класу R5, які спромоглися прорватися в Топ-10 – валлієць Метт Едвардс (Hyundai i20 R5), фін Калле Рованперя (Skoda Fabia R5 evo) та поляк Каєтан Каєтанович (VW Polo GTI R5). Отже, чотири екіпажі на техніці R5 в Топ-10 абсолюту – з них відразу два на VW Polo GTI R5!

Становище після СД5
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 2.47,4
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,1
3. Сольберг П./Міллз (N/GB, VW Polo GTI R5) +3,3
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +3,8
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,1
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +4,7
7. Едвардс/Гленнерстер (Hyundai i20 R5) +5,4
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,7
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +5,8
10. Каєтановіч/Щепаняк (VW Polo GTI R5) +6,1
11. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,2
12. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +8,3
13. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +8,8
14. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5 evo) +8,9
15. Кацута/Баррітт (J/GB, Ford Fiesta R5 Mk2) +8,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (Wales Rally GB, Petter Solberg)

03-10-2019 13403
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца