Wales Rally GB: перший з трьох фіналів

Зараз у WRC склалася така ситуація, що будь-який з трьох останніх раундів (в Уельсі, Каталонії та Австралії) перетворився повноцінний фінал сезону – будь-яка осічка або помилка може стати фатальною, адже в цьому випадку майже не залишається можливості якось надолужити втрачене. Особливо в тому випадку, коли всі три претенденти на чемпіонський титул вже встигли «розтягнутися» на інтервал і 30 очок – від 210 пунктів у Отта Тянака до 180 у Тьєррі Ньовілля… Перший з трьох фінальних раундів, Wales Rally GB, завжди славився своїм умінням створювати серйозні проблеми для всіх учасників – передбачувана у своїй непередбачуваності осіння британська погода (часом протягом ралі можна отримати весь спектр погодних умов, від сонячної тепліні з температурою +20 до жахливої сльоти при +5 та щільному тумані), дійсно складна і примхлива траса, дуже щільний і інтенсивний графік змагань (наприклад, в цьому році заплановані пара таких секцій, на яких екіпажам протягом двох годин з невеликим доведеться подолати три спецділянки й майже 75 км дистанції)…

Дві команди-лідера, Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing, зараз перебувають у дуже своєрідній ситуації – у них успіх в одній категорії миттєво «компенсується» проблемами в інший. Наприклад, Hyundai досі успішно лідирує в Кубку виробників і в Туреччині навіть спромігся збільшити свій відрив, але при цьому його прем’єр-пілот Тьєррі Ньовілль чотири місяці (тобто від початку червня) ніяк не може дістатися на подіум і відкотився на третю позицію в чемпіонаті. У Toyota Gazoo Racing зворотна ситуація – Отт Тянак досі впевнено лідирує в особистому заліку (в першу чергу завдяки тому запасу, який був створений в травні-серпні), але в командному заліку не все так райдужно… І перед Уельсом виникає безліч питань. Чи вийде нарешті Ньовілль із тривалої кризи? Як зіграє свою партію оновлена «друга лінія» Hyundai Motorsport, де компанію Андреасу Міккельсену складе Крейг Брін? Чи поверне Тянак ту форму, яка дозволила йому в травні-серпні здобути чотири перемоги в п’яти стартах? Як будуть почуватися недавно модернізовані Toyota Yaris WRC на швидких трасах Уельсу?

Обидва екіпажі Citroen Racing теж перетворилися на велику загадку цього етапу, бо ніхто не може з повною впевненістю пояснити, що ж сталося в Туреччині три тижні тому – чи то «Подвійний шеврон» нарешті вийшов на пік своїх можливостей, то чи дубль Себастьяна Ож’є та Есапекки Лаппі став результатом вкрай успішного для них збігу обставин? У будь-якому випадку, французу зараз відступити нікуди – якщо він хоче відстояти свій чемпіонський титул, йому необхідно тільки вигравати в Уельсі. Тим більше, від Ож’є саме зараз чекають чергового успіху – все ж йому належить рекорд за кількістю перемог на британському етапі WRC (вже п’ять). Напевно, чи не найбільш безтурботна ситуація склалася в M-Sport Ford WRT, де найголовнішою подією стало повернення валлійця Елфіна Еванса після двомісячної перерви – команда хоч і виступає на рідних трасах, але від неї майже ніхто не чекає будь-яких яскравих досягнень. Якщо два екіпажі з трьох доїдуть в Топ-10 – це в межах норми. Якщо хтось проб’ється в Топ-5 – дуже непоганий результат. А фініш на подіумі – це вже успіх!

Чемпіонат світу, пілоти (після одинадцяти етапів)
1. Тянак (EE) – 210
2. Ож’є (F) – 193
3. Ньовілль (B) – 180
4. Міккельсен (N) – 94
5. Мік (GB) – 86
6. Латвала (FIN) – 84
7. Сунінен (FIN) – 83
8. Лаппі (FIN) – 80
9. Еванс (GB) – 78
10. Сордо (E) – 72

Кубок виробників (після одинадцяти етапів)
1. Hyundai Motorsport – 314
2. Toyota Gazoo Racing WRT – 295
3. Citroën Total WRT – 259
4. M-Sport Ford WRT – 184

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC

01-10-2019 6769
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца