Тянак не згоден із Ньовіллем з приводу спрощення техніки

Нещодавно Тьєррі Ньовілль негативно відгукнувся про ведення нового технічного регламенту, відповідно до якого автомобілі категорії WRC мають стати значно простішими з технічної точки зору. За визнанням бельгійця, йому не цікаво їздити на боліді, який фактично представляє з себе машину категорії R5. А ось його колега за Hyundai Motorsport, Отт Тянак, вважає, що здешевлення техніки не є настільки критичним, як думають інші, і позитив від виходу на старт більшої кількості учасників значно перекриє для глядачів втрати від спрощення техніки топової категорії.

В інтерв’ю виданню DirtFish Отт Тянак сказав: «Нам потрібно скоротити витрати. Участь в першості безперечно має високу ціну для команд із невеликим бюджетом, і я вважаю, що мати на старті більше команд – важливіше, ніж мати модні машини. Безумовно, навіть за умови скорочення бюджету ми зможемо зберегти швидкість. Якщо ми залишимо двигун таким самим, то отримаємо ту саму потужність, при цьому необхідно буде спробувати максимально знизити вагу. Що стосується п’ятиступінчастої коробки передач, то я не є її прихильником, але потрібно намагатися зберегти аеродинаміку. Найголовніше, що машини будуть швидкими. Техніка WRC точно не має бути на рівні техніки R5.

Через акумулятор і гібридну силову установку з’явиться додаткова вага, але це вдасться в якійсь мірі компенсувати новим універсальним каркасом безпеки. Я впевнений, що є області, які дозволять ще більше знизити вагу. Якби ми змогли зробити автомобіль легшим, ніж зараз, то це дало б ще більше шоу.
Чим «грайливіша» машина, тим більше задоволення вона дарує при пілотуванні. Зараз машини саме такі. Їхня аеродинаміка, потужність і геометрія дійсно гарні і роблять автомобілі стабільними і передбачуваними для пілотів. І ми маємо бути впевнені в тому, що збережемо керованість і впевненість в автомобілі.

Що до гібридної техніки, то тут я не можу сказати, що ми в захваті. Але ми не в змозі вплинути на ситуацію. Спорт, без жодних сумнівів, має рухатися в «зеленому» напрямку, і цей напрямок є правильним».

28-04-2020 11527
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца