Tour de Corse, СД1: маленьке побоїще

Організатори Tour de Corse кілька років поспіль пропонують учасникам найбільш безкомпромісні варіанти маршруту гонки – переважно, за принципом «Мінімум спецділянок, максимум бойової дистанції». Звичайно, до приголомшливих показників 2016 року (тоді було заплановано всього лише десять допів, зате загальною довжиною 390 км), але і цьогорічне корсиканське ралі теж було спроектовано без особливих полегшень – 14 спецділянок і 347,51 км (при тому, що з 2019 року правила WRC обмежують максимальну бойову дистанцію ралі на позначці в 350 км). Крім того, корсиканці з самого моменту свого повернення в чемпіонат світу (тобто з 2015 року) ніколи не використовували на Tour de Corse варіант коротких глядацьких спецділянок (тобто парні гонки на стадіоні, міські міні-СД та інше) – тільки повноцінні допи! Крім того, в 2019 році організатори помітно оновили свій маршрут – більш ніж наполовину в порівнянні з минулорічним. При цьому підібрали чимало фрагментів траси, які не використовувалися як мінімум шість-сім років… Учасники повинні оцінити!

І найголовніше – в п’ятницю не був запланований денний сервіс (тільки дозаправка і зміна шин), тому на всіх чекало довге випробування у вигляді шести допів поспіль і 120 км бойової дистанції. Будь-яка помилка на трасі, поломка або просто технічна проблема – це вже гарантовані втрати часу або багатохвилинні штрафи за Rally2. І з самого старту допа Bavella (17,6 км) сюрпризи посипалися один за іншим, найменшим з яких стала втрата темпу у Себастьяна Ож’є, якого несподівано розвернуло в шпильці – француз програв десяток секунд Отту Тянаку і Тьєррі Ньоёвіллю… Тим часом Кріс Мік (Toyota Yaris WRC) націлився було на перемогу на стартовому допі, але пробив переднє колесо і відразу втратив майже хвилину. Однак найбільша неприємність підстерегла Себастьяна Льоба – ельзасець пошкодив задню підвіску свого Hyundai i20 Coupe WRC і відстав на дві хвилини… І ще не відомо, чи зможе він продовжити гонку сьогодні. У всьому цьому хаосі раптом «злетів» Елфін Еванс (Ford Fiesta WRC) – валлієць примудрився показати найкращий час і став першим лідером гонки!

Становище після СД1
1. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) 10.20,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,9
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,1
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3,2
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +4,8
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,6
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +5,8
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +12,5
9. Камійї/Бюресі (F, VW Polo GTI R5) +26,9
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +27,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, ewrc-results.com

29-03-2019 10378
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца