Tour de Corse: передстартові фрагменти

Знову і знову, з року в рік ми регулярно отримуємо нагадування, що перша третина сезону в WRC – це чи не найскладніше випробування для всіх без винятку учасників… Стрімкі переходи з одного виду покриття на інший, кілька довгих кидків через Атлантику до Нового світу і назад – далеко не всім вдається пройти таку «чехарду» з мінімальними втратами. У підсумку, одні гравці намагаються в цій «каруселі» набрати максимум очок і перейти в весняно-літню стадію з солідним запасом, а інші (якщо не витримують такі навантаження) все одно готові лягти кістьми і видряпати більш-менш серйозний результат у кожній гонці, щоб не допустити занадто великих втрат – інакше і решти десяти етапів може не вистачити для реваншу. А майбутній Tour de Corse встиг серйозно спантеличити всіх за пару днів до старту – коли намітилася досить реальна перспектива раптом отримати легендарне «Ралі 10 тисяч поворотів» у версії «асфальт-заморозки-дощ і навіть сніжок»!

Поки що у обох основних номінаціях (тобто особистий залік і Кубок виробників) впевнено лідирують Toyota Gazoo Racing з Оттом Тянак – у цієї компанії є непогана можливість навіть посилити свої позиції на Корсиці. Хоча б тому, що естонець на Toyota Yaris WRC вельми впевнено почуває себе на асфальті – у минулому році він здобув друге місце на корсиканських трасах, а влітку додав до цього впевнену перемогу в Німеччині. Але багатьом особливо цікаво буде подивитися, як тут виступить Кріс Мік – ольстерець в цьому році дивує своєю стабільністю (пригоди хоч і бувають, але без дійсно серйозних наслідків). Як для нього складеться виступ на Корсиці? А ось у Citroen Racing все просто і очевидно – команда працює в першу чергу на Себастьяна Ож’є, щоб допомогти виграти і нарешті повернути його на позицію лідера чемпіонату. Якщо ще й Есапекка Лаппі раптом заїде в Топ-5, то буде просто чудово. Головне, щоб модернізація асфальтової версії Citroen C3 WRC виявилася насправді успішною. В принципі, минулорічна перемога Себастьяна Льоба в Каталонії обнадіює…

У Hyundai Motorsport ситуація трохи «пікова», оскільки команда встигла задіяти всі чотири своїх екіпажі, але при цьому все одно поступається своїм основним конкурентам. Особливо неприємно було програвати Citroen, який наполегливо обмежується лише двома пілотами в кожній гонці… Тепер перед Tour de Corse у корейсько-німецької команди залишилося зовсім небагато варіантів для якогось маневру – Тьєррі Ньовіллю в будь-якому випадку необхідно тільки атакувати і перехоплювати втрачену ініціативу, а Себастьяну Льобу і Даніелю Сордо треба постійно здійснювати нальоти на суперників з інших команд (виводити з рівноваги, змушувати ризикувати, щоб ті своїми помилками самі розчистили шлях для бельгійця). У M-Sport Ford WRT ситуація приблизно така ж, як в Citroen Racing – всі надії британців зараз пов’язані виключно з Елфіном Евансом (один подіум в цьому році у нього вже є, потрібні нові). На жаль, але Теему Сунінен в цьому році взагалі не радує – довелося навіть спростити йому завдання. Тепер від фіна вимагають одного – просто фінішувати в Топ-10!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, TGR WRT

28-03-2019 9263
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца