Три “Трембіти”: трохи історії та статистики. Частина перша

Підготовка до Міжнародного ралі «Трембіта 2013» у розпалі. Вже відбулися загалом 4 оргкомітети у Івано-Франківську та Коломиї, а на 7-е жовтня заплановано підсумковий оргкомітет у Коломиї. Все це, звісно, попри буденну роботу організаторів упродовж кількох місяців у Коломийському, Снятинському, Верховинському та Косівському районах. А поки до старту раллі залишилось більше двох тижнів, давайте згадаємо про попередні ралійні «Трембіти» – 2006-го та 2007-го років.

Ралі «Трембіта 2006»

Ідея проведення ралійних змагань на Прикарпатті спала на думку організаторам Чемпіонату України з ралі тоді, коли традиційні траси під Херсоном, Києвом, Одесою, Львовом і Кам’янець-Подільском було вже досить добре вивчено і, здавалося, заїжджено пілотами вздовж і поперек. Саме тому на початку 2006-го року Олег Петрищев (один із засновників ралійного руху в Україні і організатор ралі «Чумацький Шлях») запропонував президентці Прикарпатського автомобільного клубу Олександрі Кодак звернути увагу на шляхи Івано-Франківщини. Завдяки підтримці Івано-Франківської державної обласної адміністрації, місцевим ентузіастам ралі Сергієві Жолинському, Олексієві Дутці, Русланові Ганущаку та Олександрові Єремягіну вдалося досить швидко визначитися із майбутніми маршрутами. Та примхлива природа внесла корективи у плани організаторів: вже фактично готові до змагань маршрути було розмито щедрими дощами, тому довелося шукати і готувати інші шляхи. Організатори гонки зупинили свій вибір на території колишнього військового полігону в Івано-Франківську та дорогах поблизу Галича. І перше ралі «Трембіта» відбулося. Загальна довжина траси, яку мали подолати 26 екіпажів, становила близько 376км, з яких 125км були бойовими.

Ралі «Трембіта 2006» стало серйозним випробовуванням не лише для організаторів, а й фактично для усіх учасників. Гравійні траси такі гравійні, тож шлях до перемоги Олександрові Салюку-молодшому перепинив камінь, перебивши важіль задньої підвіски. Результати екіпажу Валерія Горбаня було анульовано через технічні непорозуміння, пов’язані із дотримання омологаційної карти. Машина Олександра Салюка-старшого на одному з поворотів здійснила чотири оберти через дах. Валерій Розумовський, який зрештою посів третє місце, на передостанній спецділянці мало не припинив гонку достроково: його машина зійшла у канаву і проїхала кілька метрів на двох колесах. Не кращий результат через проблеми з диференціалом, які переслідували його першого дня змагань, показав Андрій Александров. І зрештою у запеклій боротьбі Андрієві довелося поступитися Володимирові Петренку, який і став переможцем першої «Трембіти»…

(Далі буде)

Щиро дякуємо за допомогу у підготовці цього матеріалу Олександрі Кодак та Володимиру Некрасову.

03-10-2017 858
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца