Rallye Deutschland, СД14: момент очікування

Після того, як перший заїзд на спецділянці-гіганті Panzerplatte довжиною 41,17 км стрімко змінив ситуацію в боротьбі за перемогу, на німецькому ралі настав дуже напружений момент нервового очікування. По-перше, ніхто не в стані передбачити, які ще сюрпризи і неприємності може влаштувати друга спроба на військовому полігоні в Баумхольдері… По-друге, Hyundai Motorsport зараз отримав дуже болісний удар, пропустивши три екіпажі Toyota Gazoo Racing в Топ-3 – такий перебіг подій миттєво створив для корейсько-німецької команди реальну загрозу втрати лідируючої позиції в Кубку виробників. По-третє, тойотівці, незважаючи на настільки вдалий для них «пірует» Фортуни, теж не почувають себе надто комфортно – адже удача може в будь-який момент так само стрімко відвернутися від них і несподівано подарувати шанс на перемогу комусь іншому. Наприклад, тому ж Себастьяну Ож’є, якому такий пречудовий «подарунок» долі навіть дуже не завадив би.

Спочатку здавалося, що «розгінна» коротка спецділянка Panzerplatte Arena (10,73 км) і під час другого заїзду не повинен піднести якихось сюрпризів – все буде відкладено вже на найдовший, фінальний доп дня. Але у траси була своя думка з цього приводу – Такамото Кацута на Toyota Yaris WRC несподівано спіймав прокол, втратив понад півхвилини і відразу програв позицію, пропустивши вперед Гаса Грінсміта (Ford Fiesta WRC). Цей епізод миттєво нагадав всім учасникам, що поки ще рано мріяти про швидке повернення на базу ралі і відпочинок перед фінальним днем – спочатку треба хоча б без пригод завершити суботню частину змагань! Знову пожвавився Ярі-Матті Латвала – фіна вже не дуже влаштовує його третє місце, і він продовжує погоню за одноклубником Крісом Міком, скоротивши відставання від нього до 1,2 секунди. Чим завершиться сьогодні ця битва в рядах Toyota Gazoo Racing – знають тільки Пані Удача та спецділянка Panzerplatte. Себастьян Ож’є поступово відстає від Топ-3, Тьєррі Ньовілль то чи згадав про обережність, то чи перебуває в стані «гроггі»…

Становище після СД14
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:03.52,8
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +43,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +45,1
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +47,8
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.20,6
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.30,6
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.33,4
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.44,7
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +5.44,9
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +6.09,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

24-08-2019 11137
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца