Rallye de Monte-Carlo, СД2: нічне затишшя

Після цього потужного «прочухана», який влаштувала учасникам відома спецділянка Sisteron, майже вся ралійна аудиторія негайно причаїлася в очікуванні – що ж станеться на наступному допі, 25-кілометровому Bayons – Breziers? Час-то вже наближається до півночі… Правда, умови на трасі вже помітно відрізнялися від того, що було на попередній спецділянці. Перш за все, майже дві третини дистанції проходили по сухому асфальту, тобто м’які і суперм’які асфальтові шини повинні були спрацювати якнайкращим чином. Але не обійшлося і без маленької «капості» – на фінальному фрагменті СД на асфальті виявилося чимало бруду і гравію. Так що екіпажам, як і раніше, належало пильнувати, щоб підступна траса не підловила їх під самий фініш сьогоднішньої нічної секції – тим більше, що Bayons – Breziers виявився ще швидшим, ніж Sisteron.

Відразу ж з’ясувалося, що Себастьян Ож’є (Ford Fiesta WRC’17) за будь-яких умов залишається найкращим – француз виграв другу поспіль спецділянку, завершив перший день Rallye Automobile de Monte-Carlo лідером і довів свою перевагу над Андреасом Міккельсеном до 17 секунд. Відмінний старт, але заспокоюватися Себастьяну ще рано – попереду понад триста кілометрів бойової дистанції, причому ніхто не ризикне вгадати, як може змінитися обстановка на тому чи іншому допі буквально за півгодини або годину. І навіть найкращі бригади метеорологів, послугами яких користуються організатори і учасники, не гарантують високої якості своїх прогнозів. Плюс ще карколомна шинна «лотерея», в якій можна легко виграти пару хвилин – або, навпаки, з тріском програти не тільки окрему спецділянку, але і всю гонку… Монте-Карло тільки починається!

Як тільки Тьєррі Ньовіллю і Отту Тянаку вдалося уникнути будь-яких серйозних неприємностей на трасі, їх результати миттєво покращилися – бельгієць на дуже швидкій спецділянці (навіть вночі, в цілковитій темряві, середня швидкість кращих екіпажів перевищила позначку в 100 км/год) показав другий час, а третім примчав естонець. Завдяки цьому ривку Отт відіграв позицію, завершив день на п’ятому місці і почав готуватися до завтрашнього бою зі своїм одноклубником Есапеккою Лаппі – між ними лише п’ять секунд. Взагалі-то, в середині Топ-10 найближчим часом намічається величезна «розвага» – у спробі дістатися до подіуму можуть «зчепитися» мінімум чотири екіпажі, причому три з них будуть представляти Toyota. Та й Даніелю Сордо, який розташувався на третьому місці, треба буде не тільки гнатися за своїм колегою Міккельсеном, але і якомога частіше озиратися назад – переслідувачі відразу і безжально використають будь-яку осічку лідерів…

Становище після СД2
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 38.09,8
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,3
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundaii20 Coupe WRC) +25,6
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +37,4
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +42,4
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +52,3
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +55,4
8. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +1.51,0
9. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +2.12,7
10. Камійї/Вейа (F, Ford Fiesta R5) +2.42,2
… Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +4.12,9
… Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.18,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Tapio Lehtonen

26-01-2018 11846
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца