Rally Turkey, СД7: фініш першого трилера

На фінальну спецділянку п’ятниці майже всі чекали досить спокійно. Звичайно, існувала ймовірність того, що турецькі траси під кінець дня влаштують комусь із заводських екіпажів якусь величезну і прикру капость, але все ж багато хто схилявся до наступного варіанту – майже всі учасники відпрацюють цей доп дуже акуратно, без зайвого ризику. По-перше, це вже самий фініш виснажливого гоночного дня з 160 км спецділянок – було б неймовірно прикро через якусь помилку чи необережності отримати на рівному місці 10 хвилин «баласту» по Rally2. По-друге, позаду вже дві важкі спецділянки і понад 60 км нищівної траси, у всіх шини зношені до межі – який вже там ризик під завісу дня, добре було б доїхати без втрат часу до вечірнього сервісу та вирушити на відпочинок перед суботніми випробуваннями… Хоча деякі винятки все ж були – наприклад, Даніель Сордо на самому фініші дня стрімко прискорився, виграв доп з десятисекундним відривом і вийшов на шосте місце!

Тепер залишається лише окинути поглядом ту панораму поля бою, яка відкрилася за підсумками першого дня – один трилер вже фінішував, але завтра на всіх може чекати чергова велика серія нервування. Все ж в суботу заплановані ще шість спецділянок (серед них два проїзди допа-велетня довжиною 33,00 км) і 110 кілометрів бойової дистанції – так що турецькі траси в будь-який момент готові ввімкнути свої «жорна» і «молотарки»… Адже розташування сил в Топ-10 вельми сприяє народженню нової яскравої серії трилера. Наприклад, Тьєррі Ньовілль лише на 0,7 секунди відстає від Себастьяна Ож’є, причому обидва дуелянти будуть не тільки битися між собою, але ще агресивно атакувати нинішнього лідера Есапекку Лаппі – перед фіном стоїть дуже непросте завдання, як відбитися від двох претендентів на чемпіонський титул і відстояти свій шанс на першу за два роки перемогу. У тойотовців свій головний біль – треба найскоріше надолужити втрачене в п’ятницю і якось увійти в Топ-5. Але як це зробити, якщо у них в суботу невигідні стартові позиції – друга, третя і четверта?!

Становище після СД7
1. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) 1:59.53,7
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +17,7
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +18,4
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +44,4
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,04,1
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.25,2
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.32,1
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.37,4
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.42,5
10. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +3.45,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Citroen

13-09-2019 10419
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца