Rally Sweden, J-WRC: переможець без бюджету

Як завжди, організатори Junior WRC прагнуть забезпечити молодіжним екіпажам максимум різноманітності протягом сезону – тому навіть в короткому календарі з п’яти етапів можна побачити майже всі основні види покриття трас (сніг у Швеції, нищівний гравій на Сардинії, швидкий гравій в Фінляндії та Уельсі, асфальт в Німеччині)… Є тільки один невеликий мінус – після шведського ралі у юніорів настає тривала перерву (майже на чотири місяці), до червневого раунду на Сардинії. Однак повернемося до недавніх подій на трасах Rally Sweden, де молодіжні екіпажі в черговий раз продемонстрували чудову живучість своїх форсованих 200-сильних Ford Fiesta R2T19 – всього лиш два екіпажі з шістнадцяти не змогли фінішувати (Джон Армстронг вилетів з траси, Фабіо Андольфі пробив радіатор)… Все змагання пройшло під контролем Тома Крістенссона – торішній віце-чемпіон J-WRC відразу ж очолив гонку та швидко пішов у майже півхвилинний відрив, який потім спокійно утримував до самого фінішу й навіть спромігся трохи збільшити його, майже до 38 секунд.

На подіумі успішно фінішували відразу два представники Балтії – латвієць Мартіньш Сескс та естонець Кен Торн. Примітно, що всі три призери шведського ралі вже мають досвід виступів в Junior WRC – ця обставина теж відіграла свою суттєву роль. Але з обома прибалтами вельми успішно боровся 23-річний фін серії Лаурі Йоон – дебютант серії протягом майже всього ралі впевнено тримався в трійці лідерів і в якийсь момент навіть становив серйозну загрозу другому місцю Сескса. Однак на фінальному Power Stage Йоону підстерегла та ж неприємність, що й Олівера Сольберга в WRC-3 – пробите колесо, втрата більше трьох хвилин, миттєвий виліт з Топ-3 (Лаурі в підсумку фінішував лише дев’ятим)… Як буде складатися боротьба в Junior WRC протягом сезону, поки складно спрогнозувати – наприклад, переможець шведського раунду Том Крістенссон після фінішу визнав, що зараз йому потрібно знайти бюджет для подальших виступів в серії. З юніорами виступили також два «вільних» екіпажі на техніці R2 – швед Денніс Родстрьом на аналогічному Ford Fiesta R2T19 здобув перемогу в класі RC4 (він же Rally4) і майже на півхвилини випередив Крістенссона, естонсько-український дует Георга Ліннамяе та Володимира Корсі на Peugeot 208 R2 фінішував тринадцятим у своєму класі.

Rally Sweden, Junior WRC
1. Крістенссон/Сьйоберг (S, Ford Fiesta R2T19) 1:22.51,3
2. Сескс/Франціс (LV, Ford Fiesta R2T19) +37,8
3. Торн/Паннас (EE, Ford Fiesta R2T19) +1.00,4
4. Пайарі/Салмінен (FIN, Ford Fiesta R2T19) +1.11,6
5. Бадю/Лазар (RO, Ford Fiesta R2T19) +3.23,8
6. Сальдівар/Муссано (PY/RA, Ford Fiesta R2T19) +3.54,0

Залік Junior WRC (після першого етапу)
1. Крістенссон (S) – 28
2. Сескс (LV) – 19
3. Торн (EE) – 15

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Junior WRC, Twitter (Mārtiņš Sesks)

18-02-2020 16146
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца