Rally Portugal, СД8. Проблеми у Тянака і хітрощі Hyundai

Якщо вчора все повноцінні допи гонки мали більш-менш схожу дистанцію, то сьогодні ситуація інша: спочатку учасники проїдуть дві спецділянки приблизно по 20 кілометрів, а потім на них чекає 37-кілометровий Amarante, після якого можна буде відправитися на сервіс. І вже на першій спецділянці дня лідируючий Тянак поступився вигравшому доп Крісу Міку дев’ятьма секундами! Причина – проблеми із гальмами. Про масштаб неприємностей можна судити лише по фразі Отта на фініші: «Немає гальм». Відсутні вони взагалі або просто знизилася їх ефективність – поки невідомо, але якщо на двадцяти кілометрах естонець втрачатиме по 9 секунд, то перше коло дня він закінчить поза топ-3. То ж залишається сподіватися, що екіпажу вдасться щось зробити під час дорожньої секції.

Ож’є та Ньовілль тим часом продовжують з’ясовувати стосунки в щільній боротьбі – в цей раз на двадцять кілометрів їх розділила половина секунди (Ож’є фінішував третім, Ньовілль – четвертим). Але тут мав місце цікавий інцидент. Дані Сордо, який мав відкривати трасу, на цілих 19 хвилин запізнився на старт спецділянки і виїхав на нього саме за Ож’є. Іспанець, який отримав ще 190 секунд штрафу, фактично нічого не втрачає, але при цьому перед Ож’є на допі було на одну «мітлу» менше, про що чемпіон не забув висловитися на фініші: «Мені нема чого сказати про тактику Hyundai. Шкода, що сьогодні у нас не чотирихвилині інтервали через велику кількість пилу».

Взагалі дивно чути це від людини, яка, за великим рахунком, і запровадила подібні речі під час виступів за M-Sport. Зауважимо, що статус Льоба дозволив йому відмовитися від таких фокусів.

Таким чином, жоден з трьох претендентів на титул зараз не має стійкої позиції. Напевно вже до кінця першого кола дня становище в цій трійці зміниться.

Турнірне становище після СД8
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 16.35,0
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +11,3
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +13,8
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 20,9 градусів за Цельсієм
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +21,4
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.21,8
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.29,7
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.30,7
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +4.19,4
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N / S, VW Polo GTI R5) +4.20,4

01-06-2019 4988
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца