Rally Mexico, СД9: «день торпед»

Якщо перший проїзд п’ятничної секції в Мексиці був відносно спокійним (найпомітнішою подією стали хіба що проблеми Даніеля Сордо, який втратив п’ять хвилин через пошкодження радіатора), то в другій половині дня сюрпризи потекли повноводною рікою… Найяскравішою подією (причому з усіх боків) п’ятниці стала пожежа Есапекки Лаппі на 31,45-кілометровій спецділянці El Chocolate – стабільний фін не встиг навіть як слід порадіти своєму четвертому місцю, коли його Ford Fiesta WRC згорів вщент. Цей інцидент мав чимало наслідків – організатори в якийсь момент навіть збиралися скасувати дві наступні спецділянки, Ortega (17,24 км) і Las Minas (13,69 км)… Але трохи згодом переглянули своє рішення в сторону «покращення», тобто обмежилися втратою тільки одного допа, Ortega. В цілому, сьогоднішній день вийшов винятково чорно-білим для M-Sport Ford WRT – втрата одного з двох основних екіпажів (тобто Лаппі) була компенсована успішним штурмом його земляка Теему Сунінена, який «виринув» з цього хаосу вже на другій позиції в абсолюті!

Майже миттєво з’ясувалося, що «П’ятниця, тринадцяте» буквально торпедувала майже всі амбіції Hyundai Motorsport – спочатку мексиканські траси добили Даніеля Сордо (на тому ж El Chocolate на Hyundai i20 Coupe WRC іспанця теж виникла пожежа, але екіпаж швидко загасив полум’я і «щасливо» уникнув перспективи отримати купу обгорілих решток машини), а на СД9 зупинився Тьєррі Ньовілль, що гарантувало бельгійцю 40 хвилин «баласту» по Rally2. У підсумку, єдиною надією команди з Альценау залишився Отт Тянак – естонець вже пробився на третє місце, але на п’яти йому наступають Елфін Еванс та Калле Рованпера (обидва тойотівця відстають від чинного чемпіона світу лише на півтори секунди). Легко уявити, яка битва спалахне в суботу за місця на подіумі… На позиції лідера зараз красується Себастьян Ож’є – француз протягом дня поки жодного разу не фінішував на спецділянках за межами Топ-3 і вже на 12 секунд випереджає Теему Сунінена. Невелика кількість екіпажів на техніці WRC (тільки дев’ять на старті) і великі втрати (Лаппі, Сордо, Ньовілль) призвели до того, що в Топ-10 можна побачити відразу чотирьох учасників на техніці R5, на чолі з Понтусом Тідемандом.

Становище після СД9
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:19.05,8
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +12,0
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,8
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +33,3
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +34,3
6. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.07,8
7. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia R5 evo) +4.06,3
8. Грязін/Фьодоров (RUS, Hyundai i20 R5) +4.53,6
9. Буласія/Берначчіні (BOL/I, Citroen C3 R5) +5.39,9
10. Фернандес/Гарсія (RCH/RA, Skoda Fabia R5 evo) +8.09,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Toyota

14-03-2020 18612
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца