Rally Mexico: фініш і карантин

Фінальний «триходовий спринт» (заїзди на міні-спецділянках довжиною від 1,62 км до 2,33 км) практично нічого не змінив у Топ-10 абсолютного заліку – Себастьян Ож’є з Жюльєном Інграссією нарешті здобули свою першу перемогу в складі Toyota Gazoo Racing, що дозволило їм відразу стати новими лідерами в загальному заліку чемпіонату світу. Крім того, Ож’є нарешті став вже восьмим пілотом в історії світової першості, якому вдавалося вигравати етапи WRC за кермом автомобілів мінімум чотирьох різних виробників – раніше він досягав подібного успіху на Citroen, Volkswagen та Ford. Треба визнати, Ож’є опинився в чудовій компанії – разом з Ханну Мікколою (до речі, фін залишається єдиним, хто відзначився з п’ятьма марками), Бьйорном Вальдегардом, Вальтером Рьорлем, Тімо Салоненом, Юхою Канккуненом, Дідьє Оріолем, Карлосом Сайнсом! Тим часом Отт Тянак частково врятував провальну для Hyundai Motorsport гонку та вдруге поспіль піднявся на подіум. В компанії екіпажів на техніці R5 не було рівних Понтусу Тідеманду, який на «клієнтській» Skoda Fabia R5 evo від Toksport WRT виграв в заліку WRC-2 та розгромив суперників з Hyundai Motorsport N.

Зараз, коли WRC (та й весь світовий автомотоспорт в цілому) змушений взяти паузу на невизначений час і йде на карантин, Rally Guanajuato México 2020 роки вже офіційно заробило титул «Останнього етапу WRC перед коронавірусною кризою»… Ніхто не візьметься передбачити, коли нарешті вдасться відновити перерваний сезон і скільки в підсумку залишиться етапів зі спочатку запланованих чотирнадцяти – Чилі з Аргентиною вже вилетіли, в «червоній зоні ризику» вже перебувають Португалія (кінець травня) та Сардинія (початок червня). Тому може так скластися, що цінність завойованих на трьох перших етапах очок може через кілька тижнів або місяців зрости багаторазово… А поки що Toyota Gazoo Racing, яка всього лише кілька місяців тому повністю оновила свій склад, йде на перерву з відмінними показниками – все ж дві перемоги та три подіуми на трьох етапах, два перших місця в загальному заліку (Себастьян Ож’є, Елфін Еванс), лідерство в Кубку виробників. На додачу до всього, M-Sport Ford WRT нарешті записав на свій рахунок перший у цьому році подіум.

Rally Guanajuato México (попередні підсумки)
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:47.47,6
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +27,8
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,9
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.13,4
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.20,5
6. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia R5 evo) +10.29,3
7. Грязін/Фьодоров (RUS, Hyundai i20 R5) +12.27,0
8. Буласія/Берначчіні (BOL/I, Citroen C3 R5) +13.37,5
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +13.56,5
10. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +15.32,2

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ож’є (F) – 62
2. Еванс (GB) – 54
3. Ньовілль (B) – 42
4. Рованперя (FIN) – 40
6. Тянак (EE) – 38
7. Сунінен (FIN) – 26
5. Лаппі (FIN) – 24
8. Льоб (F) – 8
9. Тідеманд (S) – 8
10. Кацута (J) – 8

Кубок виробників
1. Toyota Gazoo Racing WRT – 110
2. Hyundai Motorsport – 89
3. M-Sport Ford WRT – 65

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

15-03-2020 12758
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца