Rally Italia Sardegna, СД2: удар M-Sport

Цього року організатори порадували дуже чітким, навіть «симетричним» маршрутом італійського ралі на п’ятницю-неділю. Є секція, яка в той чи інший день налічує дві,три або чотири спецділянки, її при повторному проїзді чітко проводять «один в один» – без будь-якої перестановки допів або «прикручування» додаткових глядацьких суперспешлів… Так що у учасників протягом всіх трьох днів ралі є дуже простий ритм – виїхав з сервісу, старанно відпрацював секцію, повернувся на сервіс і т.д. Немає ніяких додаткових дорожніх секцій, коли треба накрутити ще кілька десятків кілометрів і «зазирнути» ще на якусь спецділянку десь там далеко в стороні. Сьогодні, в п’ятницю, екіпажам запропонували петлю з чотирьох допів, загальною довжиною 62,1 км – причому всі чотири спецділянки ретельно розташовані в порядку спадання, тобто від найдовшого СД дня (22,25-кілометрового Tula) до найкоротшого (Monte Baranta, 10,99 км). В цілому, дійсно непогане завдання для екіпажу – як успішно подолати довгий Tula, але при цьому зберегти техніку/шини для трьох наступних допів?

Цього року більшість етапів WRC в п`ятницю розпочинаються майже однаково – з битви між Себастьяном Ож’є, Оттом Тянаком і Тьєррі Нтовіллем, які запекло з’ясовують між собою, хто саме з них краще впорається зі своїми не найвигіднішими стартовими позиціями. Француз, який відкривав трасу, майже відразу програв естонцю і бельгійцю – приблизно 5-6 секунд (в принципі, не так багато для дистанції 22,45 км). Але незабаром з’ясувалося, що важка і повільна траса допа Tula (навіть заводські екіпажі на 380-сильних WRC з чималими труднощами досягли середньої швидкості в 70 км/год) сильно «пригальмувала» не тільки Ож’є, а ще й Тянака з Ньовіллем – всі три лідери чемпіонату опинилися в нижній частини Топ-10. Далі ж було найцікавіше – хто спробує за таких умов перехопити ініціативу? Кріс Мік? Ярі-Матті Латвала? Андреас Міккельсен? Даніель Сордо? Але досить несподівано найуспішнішу атаку здійснили екіпажі M-Sport Ford WRT – Теему Сунінен і Елфін Еванс зробили дубль і очолили гонку! Цікаво, фордівці збережуть такий темп хоча б до фінішу секції?

Становище після СД2
1. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) 20.47,3
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +5,0
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +8,8
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +8,9
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +10,1
6-7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,0
6-7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,0
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,6
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +13,0
10. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +15,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Italia Sardegna, M-Sport

14-06-2019 12442
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца