Rally Finland, пролог: «розігрів»

Якщо якась подія або захід повторюється не менше двох разів поспіль, то їх вже можна вважати традицією. Однією з таких традицій нинішнього Neste Oil Rally Finland є міська міні-спецділянка Harju в Йювяскюля… По-перше, її використовують в програмі фінського ралі як мінімум з 1980 року – хоча пізніше була чимала перерва в 1999-2013 роках, коли цей доп випав з маршруту фінського ралі. По-друге, в цьому році Harju вже в п’ятий раз поспіль виступає в якості прологу на старті Neste Oil Rally Finland. Організатори зазвичай щороку потрохи змінюють його конфігурацію – десь злегка модернізований поворот вставлять, десь пустять трасу по сусідній доріжці в парку, плюс трохи змінювалася дистанція (між 2,27 км і 2,31 км)… Але зараз жодної такої зміни чи доповнення в трасі не було – конфігурація Harju повністю повторювала минулорічну. З порядком старту (61екіпаж), як зазвичай, трохи намудрували, але при цьому неодмінно дотримувалися двох основних принципи – всі заводські екіпажі стартують ближче до кінця каналу (позиції 43-52) і в зворотному порядку.

Відчувалося, що на вечірньому пролозі далеко не всі гравці вищої ліги прагнули атакувати в повну силу – все ж головна боротьба почнеться вже в п’ятницю вранці, коли стартує секція з п’яти допів і майже 72 км бойової дистанції. Для порівняння – якщо вранці під час шейкдауна дев’ять кращих екіпажів на допі Vesala довжиною 4,26 км вклалися в інтервал 1,5 секунди, то зараз на 2,31-кілометровому Harju та ж сама «дев’ятка» розтяглася вже на 3,1 секунди. Краще за всіх «розминку» відкатав Тьєррі Ньовілль на Hyundai i20 Coupe WRC, але в Топ-3 все ж увійшли два екіпажі «місцевої» Toyota Gazoo Racing – Отта Тянака і Кріса Міка. Та й Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) опинився десь поблизу – четвертий час, відставання 1,3 секунди. Але як вся ця компанія буде виглядати завтра з ранку? Тим більше, що тріо лідерів Тянак-Ож’є-Ньовілль стартують найпершими… Звичайно, це не Сардинія, Португалія або Аргентина, але в Фінляндії екіпажам далеко не завжди комфортно їхати найпершими по трасі. На десяту позицію в абсолюті прорвався лідер WRC-2 Pro Калле Рованперя на Skoda Fabia R5 Evo – 18-річний фін випередив «резервіста» M-Sport Гаса Грінсміта на Ford Fiesta WRC.

Становище після СД1
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1.47,3
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,7
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1,2
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1,3
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,2
6-8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,4
6-8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,4
6-8. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,4
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +3,1
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +4,8
11. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +5,4
12. Крістофферссон/Скьярмоен (S/N, VW Polo GTI R5) +5,9
13. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +6,5
14. Пієтарінен/Райтанен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +6,6
15. Ліндхольм/Корхонен (FIN, VW Polo GTI R5 R5) +6,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

01-08-2019 7821
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца