Rally Fafe Montelongo, день 1: вечірні сюрпризи

Перед стартом сьогоднішніх спецділянок багатьох найбільше хвилювало одне питання – чи встигне команда Олівера Сольберга відновити його серйозно пошкоджений VW Polo GTI R5? Вранці з’ясувалося, що після 13 годин ремонтних робіт машину привели до ладу, завдяки чому юний швед вийде на старт португальського етапу ERC. Як відомо, на трасах під Фафі в суботу заплановані три проїзди секції з трьох допів загальною довжиною 31,93 км (або 95,79 км бойової дистанції за весь день). Ранковий проїзд петлі начебто підтвердив більшість попередніх прогнозів – Олексій Лукьянюк виграв три спецділянки поспіль, Топ-3 «укомплектували» обидва його основні суперники в боротьбі за титул, Олівер Сольберг та Крейг Брін, які відставали на 3,2 і 9,5 с відповідно. Зовсім поруч з третьою позицією трималися іспанець Іван Арес та француз Йоанн Бонато – якщо когось спантеличив їх високий темп, досить згадати, що вони обидва є одними з найшвидших пілотів в асфальтових чемпіонатах Іспанії (в Ареса титул у 2017 році плюс 13 перемог на етапах) та Франції (Бонато вже ставав чемпіоном у 2017-2018 роках і на сьогодні встиг записати на свій рахунок 19 виграних раундів)…

Днем почалися перші несподіванки – коли Олівер Сольберг невдало підібрав шини, втратив темп і «сповз» на четверте місце. Крейг Брін після короткого ривка (перемога на СД4) почав поступово відставати від Олексія Лукьянюка, а ближче до кінця секції вже приділяв більше уваги боротьбі за другу позицію з Іваном Аресом – ірландець зумів відбитися від атак іспанця і випередив його на 2,5 секунди. Однак вечірній проїзд петлі приніс цілу купу сюрпризів. На СД7 Арес став найшвидшим і піднявся на друге місце, Брін після розвороту миттєво «спікірував» на п’яту позицію, пропустивши вперед також Сольберга з Бонато. Але цього примхливій Фортуні здалося мало – на восьмому допі в Олівера Сольберга почав «вмирати» двигун, через що швед хоч і завершив день, але втратив понад чверть години… Остаточно добила всіх невдача Крейга Бріна на тому ж нещасливому СД8 – ірландець відірвав заднє колесо і зійшов. На жаль, повний провал для Team MRF Tyres, яка втратила обидва екіпажі – ще вранці Еміль Ліндхольм, колега Бріна, вилетів з траси… У підсумку, Лукьянюк стрімко позбувся обох своїх основних суперників у боротьбі за титул і тепер лідирує з відривом майже 40 секунд.

Rally Fafe Montelongo, после СУ9
1. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) 53.37,4
2. Арес/Васкес (E, Hyundai i20 R5) +38,3
3. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +38,7
4. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +1.13,3
5. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +1.15,9
6. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.28,4
7. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.34,7
8. Дінкель/Венцель (D, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.48,7
9. Кайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +1.53,1
10. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +2.09,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото DPPI (Jorge Cunha, Gregory Lenormand)

03-10-2020 16454
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца