Rally de Portugal, СУ14: знову позиційна гра

Сьогоднішній день в Португалії зовсім не схожий на вчорашній – пригод і неприємностей ніби стало помітно менше (принаймні, в вищій лізі, бо на інших рівнях подій часом вистачає з головою), напруга стрімко зростає з кожною подоланою спецділянкою… Коли такий надпотужний «феєрверк», як в п’ятницю, раптово вщухає, негайно посилюється підозріливість – звідки ж чекати нової неприємності і яким же виявиться її масштаб? Та й події на першій суботньої секції на спокійний безтурботний лад взагалі ніяк не налаштовували – адже після двох відносно спокійних спецділянок з мінімумом помітних подій прийшла занадто «ефектна» аварія Кріса Міка… Не дивно, що повторний проїзд ранкових допів (та ще й знову майже без помітних і яскравих подій в групі лідерів) тільки активно піднімає рівень нервування – ну звідки, звідки, звідки ж чекати прильоту нової капості і якому «щасливчику» вона дістанеться в подарунок?! Великих гравців вже небагато залишилося…

Чотирнадцята спецділянка, як і її попередниця з дуже «нещасливим» номером 13, знову не принісла жодних грандіозних хвилювань – розворот Мадса Остберга, після якого норвежець втратив десь хвилину, але все одно залишився на шостій позиції, на видатну подію аж ніяк не тягне. Зате Тьєррі Ньовілль негайно відреагував на випад Елфіна Еванса і швидко провів результативну контратаку – бельгієць акуратно відновив свій майже півхвилинний відрив і продовжує далі уважно спостерігати за своїм суперником з M-Sport WRT. У досить непростій ситуації опинився Даніель Сордо – іспанець, всупереч очікуванням, вже не встигає за Евансом… Більш того, Даніелю час замислитися над тим, як би зберегти своє місце на подіумі – Теему Сунінен потрохи, але впевнено «відкушує» по секунді-дві на кожному допі і відстає від Сордо на неповні дев’ять секунд. А зараз щосили бешкетують два екіпажі, які повернулися за допомогою Rally2 – Себастьян Ож’є почав приїжджати в Топ-3 на СД, а Ярі-Матті Латвала виграв вже другу спецділянку. Тобто, підготовка до Power Stage триває!

Становище після СД14
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:51.39,8
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +28,0
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,3
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +52,2
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.04,9
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +2.34,4
7. Брин/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +4.13,7
8. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +11.24,2
9. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +11.45,9
10. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +12.50,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

19-05-2018 9723
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца