Rally de Portugal, СУ13: спроба «розгойдування»

Добре, що доп, де так ефектно потрапив у аварію Кріс Мік, вже завершував секцію – учасники могли негайно після нього вирушити на сервіс, привести до ладу техніку, після чого як слід обміркувати свою тактику на другу половину дня… Коли в Топ-10 залишилися лише сім заводських екіпажів на WRC (нагадаємо, на старті Rally de Portugal їх налічувалося тринадцять), нових пригод і пригод вже якось не надто хочеться – мимоволі починаєш порівнювати привабливість синиці в руках і журавля в небі… Але про повний спокій все одно було зарано вести мову – варто лише подивитися, що відбувається в районі другого місця, де Даніель Сордо завзято «пресує» Елфіна Еванса (різниця між ними складає лише п’ять секунд). І не забуваємо, що обидва екіпажі перебувають в різній ситуації – якщо валлійцю доводиться в першу чергу думати про командні інтереси (все ж M-Sport Ford WRT зараз ніяк не можна втрачати дорогоцінні очки), то іспанець має повну свободу дій!

Вцілілі екіпажі Citroen Racing, Крейга Бріна і Мадса Остберга, на СД13 нічим не здивували – обидва старанно «підмітали» трасу і якихось серйозних претензій на призові місця не висували. Але трохи пізніше знайшлася ще одна «гаряча точка», в якій рахунок йшов на секунди і їх частки – Теему Сунінен (Ford Fiesta WRC) вперто чіпляється за свою четверту позицію, «відмахується» від нальотів Есапеккі Лаппі (Toyota Yaris WRC) і поки що довів свій відрив від співвітчизника до 11,8 с. Відразу згадався сезон 2016 року, коли обидва молодих фіни (один представляв ORECA, інший Skoda Motorsport) боролися за вищий титул в WRC-2 – тоді напруження боротьби було нітрохи не нижчим… Майже відразу пожвавився Елфін Еванс, який мимоволі став лідером M-Sport WRT – він в відмінному темпі відпрацював доп Vieira do Minho, показав найкращий час, відіграв близько шести секунд у лідера Тьєррі Ньовілля і відразу майже на десяток секунд відірвався від Даніеля Сордо. В цілому, ця спецділянка стала здобиччю всієї команди M-Sport Ford WRT, яка взяла на ньому три перших місця!

Становище після СД13
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:37.57,9
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +23,6
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,7
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +46,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +58,7
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.32,2
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +3.53,0
8. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +10.34,5
9. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +11.18,4
10. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +11.45,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport

19-05-2018 12088
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца