Rally de Portugal, СУ11: перехід до позиційної гри

Після вчорашньої катавасії організаторам довелося ретельно розраховувати часи деяких екіпажів (точніше, Мадса Остберга і Теему Сунінена) на сьомій спецділянці, яка був зупинена після аварії Хейдена Паддона. Якщо до моменту вуличних заїздів в Порту швед з фіном просто отримали однаковий час з Есапеккою Лаппі, то пізніше ці результати були ще додатково скориговані, після чого Остберг перемістився з п’ятого на шосте місце. Залишалося ще підрахувати безповоротні втрати вчорашнього дня – ні Отт Тянак, ні Хейден Паддон не скористаються допомогою Rally2 (Toyota Yaris WRC естонця отримала занадто серйозні пошкодження, які неможливо усунути в умовах ралі, а новозеландця медики залишили на всю ніч у лікарні під наглядом). Після підведення всіх підсумків вчорашнього дня нарешті визначився порядок старту на суботу – вісім вцілілих екіпажів на заводських WRC стартують в зворотному порядку, потім черга Андреаса Міккельсена, Себастьяна Ож’є, Ярі-Матті Латвали (отримали «субсидію» по Rally2), а далі вже згідно «купленим» вчора місцям…

На відміну від вчорашнього «феєрверку», який почав «бабахати» з самого ранку і вже не припинявся протягом всього дня, сьогодні все почалося досить тихо і без додаткових «спецефектів». Чи не найцікавішою подією став той факт, що всі три екіпажі Citroen Racing дружно відкривають трасу – першим на розчищення дороги вирушає Крейг Брін, за ним йдуть Кріс Мік і Мадс Остберг… Залишається тільки спостерігати за тим, чи зможе хтось із «Подвійного шеврона» вичавити якийсь пристойний результат в такій ситуації – чи сітроенівців вже час остаточно викреслювати зі списку претендентів на подіум? Дві перші суботні спецділянки гучних сюрпризів не принесли – один з них виграв Ярі-Матті Латвала (фін все ж непогано почуває себе на віддаленій стартової позиції), інший став здобиччю Елфіна Еванса (валлієць в міру своїх сил намагається якось замінити Себастьяна Ож`є та забезпечити своїй команді M-Sport Ford WRT хоча б місце на подіумі). Але поки що в гонці триває певне затишшя – усі набираються сил перед Amarante, найдовшим допом ралі (37,6 км).

Становище після СД11
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:02.06,2
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +12,7
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,3
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +41,4
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +50,7
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.01,9
7. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.34,8
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +3.04,2
9. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +8.46,4
10. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +9.22,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, M-Sport

19-05-2018 10616
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца